1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2023 15:51
până la 03.04.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2023 14:00
până la 14.04.2023 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 360 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2023, 15:51 - 3 apr 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2023, 14:00 - 14 apr 2023, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări curente de reparație a birourilor din sediul MAE IE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Zaharia
Telefonul de contact
578-235
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2023, 15:20
Data ultimilor modificări
27 mart 2023, 11:00
Valoarea estimată (fără TVA)
360 000 MDL
Achizitii.md ID
21076485
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Durata contractului
17 apr 2023 15:33 - 30 dec 2023 15:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări curente de reparație a birourilor din sediul MAE IE CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart bunuri și servicii.pdf documentația standart bunuri și servicii.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii
22.03.23 15:51
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul Standard al Documentul Unic de Achiziții European
22.03.23 15:51
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare
22.03.23 15:51
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
billOfQuantity
Caiet de sarcini
27.03.23 11:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 207 161,69 MDL
Statut: Învingător
Motivul: desemnat cistigator conform criteriului cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euromontaj CTI SRL

Preţul ofertei: 215 634,34 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC MIHCONS PLUS

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări