1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2023 15:07
până la 27.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2023 10:00
până la 30.03.2023 10:00
3
Licitaţie
31.03.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 612 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2023, 15:07 - 27 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2023, 10:00 - 30 mart 2023, 10:00
Începutul licitației: 31 mart 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cizme de cauciuc
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cătălina Cojuhari
Telefonul de contact
022-22-80-81
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2023, 15:01
Data ultimilor modificări
22 mart 2023, 15:07
Valoarea estimată (fără TVA)
612 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
12 250 MDL
Achizitii.md ID
21076478
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Durata contractului
1 apr 2023 15:05 - 31 dec 2023 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cizme de cauciuc CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare cizme de cauciuc.semnat.pdf anunt de participare cizme de cauciuc.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- semnat electronic de Autoritatea contractantă
22.03.23 15:07
specificația cizme din cauciuc 2023.pdf specificația cizme din cauciuc 2023.pdf
Documentele la ofertă
-Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde dereferință
22.03.23 15:07
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
- pentru completare de către operatorul economic
22.03.23 15:07
duae.doc
Documentele la ofertă
-pentru completare de către operatorul economic
22.03.23 15:07
declaraţie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării.docx
Documentele la ofertă
- pentru completare de către operatorul economic câștigător
22.03.23 15:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Anghel-Lux

Preţul ofertei: 612 083,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Întrunirea tuturor condițiilor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări