1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2023 09:23
până la 01.04.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.04.2023 00:00
până la 12.04.2023 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 125 916,67 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2023, 9:23 - 1 apr 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2023, 0:00 - 12 apr 2023, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anexei la anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Comerzan
Telefonul de contact
022-250-932
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2023, 9:03
Data ultimilor modificări
23 mart 2023, 9:26
Valoarea estimată (fără TVA)
125 916,67 MDL
Achizitii.md ID
21076433
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
21 apr 2023 09:09 - 30 dec 2023 09:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4.1 Cizme de serviciu pentru doamne CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
4.2 Pantofi civili CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa la anunt 2023.signed.pdf anexa la anunt 2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.03.23 09:23
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
22.03.23 09:23
duae.doc
Documentele la ofertă
-
22.03.23 09:23
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.03.23 09:23
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.03.23 09:23
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
22.03.23 09:23
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.03.23 09:23
anexa la anunt 2023.docx
Documentele la ofertă
-
22.03.23 09:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Izvorul Cucului

Preţul ofertei: 132 166 MDL
Statut: Învingător
Motivul: prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 4 Încălțăminte de serviciu
Data:
23 mart 2023, 09:26
Subiectul întrebării:
SRL izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день! Сообщите пожалуйста где можно посмотреть образцы lot 4.К кому обратиться. 1.cizme de serviciu pentru doamne 2.pantofi civili
Răspuns (23 mart 2023, 10:06):
Bună ziua. Oferta tehnică, precum și mostrele (în caz de solicitare) trebuie să corespundă descrierii din anexa la anunțul de participare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări