1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2023 15:59
până la 28.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2023 10:00
până la 04.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 05.04.2023 15:18
până la 05.04.2023 15:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2023, 15:59 - 28 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2023, 10:00 - 4 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: 5 apr 2023, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie A4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2023, 8:48
Data ultimilor modificări
22 mart 2023, 17:50
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
120 MDL
Achizitii.md ID
21076316
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
17 apr 2023 15:49 - 30 dec 2023 15:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Hârtie A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds rechizite de birou 2023.signed.pdf ds rechizite de birou 2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
22.03.23 15:59
ds rechizite de birou 2023.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
22.03.23 15:59
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.03.23 15:59
duae_ro_0 recbir.signed.pdf duae_ro_0 recbir.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
22.03.23 15:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 120 675 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret, corespunde cu cerintele minime solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 125 670 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 135 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 157 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hârtie A4
Data:
22 mart 2023, 17:50
Subiectul întrebării:
livrarea
Întrebare:
Бумага оф A3 ( 80г/м2, 500л, A) IK Copy Бумага оф A4 ( 80г/м2, 500л, C+) HP COPY
Răspuns (23 mart 2023, 12:34):
Buna ziua. Autoritatea contractantă în Anuntul de participare și Caietul de sarcini la Lotul 2 Hârtie A4, va achiziționa Hârtie A4 (poz.1 și 2) conform specificațiilor solicitate.
Hârtie A4
Data:
26 mart 2023, 20:25
Subiectul întrebării:
livrarea
Întrebare:
toata cantitatea in parcurs de 60 de de zile dupa inregistrarea contractului ?
Răspuns (27 mart 2023, 09:14):
Da, livrarea bunurilor urmeaza a fi efectuata in timp de 60 de zile dupa inregistrarea contractului
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări