1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2023 08:49
până la 31.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.03.2023 10:00
până la 11.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 12.04.2023 10:00
până la 12.04.2023 10:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2023, 8:49 - 31 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mart 2023, 10:00 - 11 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: 12 apr 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerințelor din anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2023, 8:43
Data ultimilor modificări
21 mart 2023, 16:11
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
400 MDL
Achizitii.md ID
21076314
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 mai 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licență Microsoft Office CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_new.docx
Documentele la ofertă
-
21.03.23 08:49
declaratie beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
21.03.23 08:49
documentatia standard echipamente tic.docx
Documentele la ofertă
-
21.03.23 08:49
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
-
21.03.23 09:01
anunt de participare echipamente tic.docx
tenderNotice
-
21.03.23 09:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 23 499 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 23 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Licență Microsoft Office
Data:
27 mart 2023, 13:05
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
este acceptata versiune de Office LTSC Standard 2021?
Răspuns (27 mart 2023, 13:41):
Operatorii economici cointeresați se vor conforma cerințelor caietului de sarcini.
Licență Microsoft Office
Data:
27 mart 2023, 14:58
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Tinind cont ca Office Home & Business 2021 are acelesi capabilitati ca si Office LTSC Standard 2021, ba chiar Office LTSC Standard 2021 este net superior deoarece dispune de aplicatiile, Access si Publisher, va fi acceptata aceasta versiune de aplicatie?
Răspuns (28 mart 2023, 10:14):
În cazul în care versiunea de aplicație va corespunde și cu celelalte cerințe ale caietului de sarcini, atunci aceasta va fi acceptată.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări