Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21076271
1
Perioada de actualizare
de la
20.03.2023 15:31
până la 31.03.2023 09:00
până la 31.03.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
31.03.2023 09:00
până la 12.04.2023 09:00
până la 12.04.2023 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
12 590 179 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mart 2023, 15:31 - 31 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 mart 2023, 9:00 - 12 apr 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea a lucrărilor de construcție a Platformei Industriale Multifuncționale Glodeni, inclusiv clădirea administrativă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2023, 15:31
Data ultimilor modificări
30 mart 2023, 16:06
Achizitii.md ID
21076271
MTender ID
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
lista cu cantitatile de lucrari cu cuprins_(formularul de deviz nr.1).pdf
lista cu cantitatile de lucrari cu cuprins_(formularul de deviz nr.1).pdf
Documentele la ofertă
-
20.03.23 15:31
anunt_de_participare_construc ie_glodeni.pdf
anunt_de_participare_construc ie_glodeni.pdf
Documentele la ofertă
-
20.03.23 15:31
Data:
30 mart 2023, 16:06
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Dat fiind modificările în textul pozițiilor, solicităm publicarea în format WORD a „Listei cu cantități de lucrări”. Vă mulțumim anticipat.
Răspuns (31 mart 2023, 07:42):
Bună dimineață, în privința solicitării Dvs, ați putea face cunoștință cu respectivele acte la sediul AC. Vă mulțumim
Data:
30 mart 2023, 17:27
Subiectul întrebării:
Pentru ajustare
Întrebare:
Conform pct. 16 rândul 5 din Anunțul de participare, pozițiile și resursele din devizul ofertă trebuie să respecte întocmai lista cu cantitățile de lucrări înaintată. În același timp, pentru majoritatea materialelor și utilajelor solicitate de Autoritatea contractantă în lista cu cantitățile de lucrări sunt cerute expres de la un producător anumit, un model exact. Ori conform prevederilor pct.29 și 30 din Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea de guvern nr. 638 din 26.08.2020, „ în specificațiile tehnice din conținutul caietului de sarcini nu se face referință la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiță sau un tip de bunuri, de lucrări și de servicii, nu se indică o origine concretă, un producător sau un operator economic concret”. Totodată, conform pct.27 din norma prenotată, „Caietul de sarcini conține caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final”. În contextul celor menționate, solicităm adoptarea soluțiilor pentru depășirea acestei situații, însă în strictă conformitate cu cadrul legislativ și normativ din domeniu.
Răspuns (31 mart 2023, 07:40):
Bună dimineața, autorul proiectului a luat ca bază parametrii tehnici făcând referință la un anumit model, însă AC solicită a fi respectați parametrii tehnici, caracteristicele nu și modelul utilajului/dispozitivului folosit. Vă mulțumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK