Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
54 166,66 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mart 2023, 13:53 - 22 mart 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 mart 2023, 17:00 - 27 mart 2023, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Hârtie p/u birou, mape, folii, pixuri, etc.
Informația despre anulare
Motivul anulării
In urma clarificărilor de pe achizitii.md s-a lansat o nouă procedură de achizitie: https://achizitii.md/ro/public/tender/21076258/
Data anulării
21 mart 2023, 12:14
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2023, 13:53
Data ultimilor modificări
21 mart 2023, 12:15
Achizitii.md ID
21076257
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
20 mart 2023, 16:34
Subiectul întrebării:
Hartie
Întrebare:
Solicitam respectuos separarea in loturi aparte dupa grupe:
Lotul 1 - Hirtie
Lotul 2 - Rechizite de birou
Răspuns (21 mart 2023, 08:31):
Autoritatea a optat pentru transparență, libera concurență și, totodată, pentru un singur furnizor câștigător (tinând cont de aplasarea AAC și costurile de logistică) pentru a-și minimiza costurile administrative în cadrul achiziției publice de valoare mică.
Astfel, prevederile pct. 23 din Anunțul de participare menționează că: criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului este prețul cel mai scăzut pe lista întreagă pentru achiziția de valoare mică.
Rechizite de birou
Data:
21 mart 2023, 09:09
Subiectul întrebării:
Calendar p/u masă
Întrebare:
avet nevoie pentru 2023 ?
Răspuns (21 mart 2023, 09:12):
Caledar pentru masă pentru 2024 este sintagma corectă.
Rechizite de birou
Data:
21 mart 2023, 09:10
Subiectul întrebării:
Certificate de calitate/conformitate pentru bunurile contractate
Întrebare:
DVS solicitati certificat de calitate - in RM rechizite de birou nu sunt supuse pentru certificarea
Răspuns (21 mart 2023, 09:55):
Va multumesc pentru precizare. In timp util AAC va modifica Anunțul de participare și il va republica în cadrul acestei proceduri.
Data:
21 mart 2023, 09:18
Subiectul întrebării:
poz.10
Întrebare:
Suport pentru documente? A4? Vertical? Gorizontal? sau pentru pixuri suport? sau pentru rechizite?
Răspuns (21 mart 2023, 09:26):
Suport pentru mape A4, vertical.
Data:
21 mart 2023, 09:22
Subiectul întrebării:
Hartie
Întrebare:
Reiesind din raspunsul Dvs, pledati pentru concurenta libera, dar tot odata nu dati posibilitate la participare pentru importatori de hartie. Solicitam repetat respectuos separare hartiei intru-n lot aparte.
Răspuns (21 mart 2023, 09:56):
Va multumesc pentru precizare. In timp util AAC va modifica Anunțul de participare și il va republica în cadrul acestei proceduri.
Data:
21 mart 2023, 12:03
Subiectul întrebării:
specificatie
Întrebare:
Rechizite de birou, o sa luati in functie de necesitate s-au toata cantitatea o data?
Răspuns (21 mart 2023, 12:04):
In functie de necesitate, gradual.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK