1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2023 14:37
până la 22.03.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.03.2023 12:00
până la 27.03.2023 17:00
3
Licitaţie
28.03.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 560 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2023, 14:37 - 22 mart 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2023, 12:00 - 27 mart 2023, 17:00
Începutul licitației: 28 mart 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Praf de albuș de ouă (1300 kg)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
069270708
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2023, 0:33
Data ultimilor modificări
17 mart 2023, 14:37
Valoarea estimată (fără TVA)
560 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 600 MDL
Achizitii.md ID
21076051
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Durata contractului
1 apr 2023 14:36 - 29 sept 2023 14:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Praf de albuș de ouă CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1300.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
specificatii tehnice. praf albus de ou.docx
Specificaţie tehnică
Specificatia tehnica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
17.03.23 14:37
formular oferta. praf albus de ou.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
17.03.23 14:37
anunt de participare_praf albus de ou.signed.pdf anunt de participare_praf albus de ou.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
17.03.23 14:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cedrus Com

Preţul ofertei: 590 416,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări