1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2023 15:05
până la 22.03.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.03.2023 12:00
până la 27.03.2023 17:00
3
Licitaţie
de la 28.03.2023 14:18
până la 28.03.2023 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 521 000 EUR
Perioada clarificărilor: 17 mart 2023, 15:05 - 22 mart 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2023, 12:00 - 27 mart 2023, 17:00
Începutul licitației: 28 mart 2023, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pungi CPP pentru Pâine și Franzele (16 pozitii)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
069270708
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2023, 0:30
Data ultimilor modificări
17 mart 2023, 15:05
Valoarea estimată (fără TVA)
521 000 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 084 EUR
Achizitii.md ID
21076049
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Durata contractului
1 apr 2023 14:56 - 30 dec 2023 15:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pungi CPP pentru Pâine și Franzele CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 29028700.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_pungi (bopp, cpp, ldpe).signed.pdf anunt de participare_pungi (bopp, cpp, ldpe).signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
17.03.23 15:05
anunt de participare_pungi (bopp, cpp, ldpe).docx
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
17.03.23 15:05
formular oferta. pungi.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
17.03.23 15:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 444 036,94 EUR
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Ispiero-B

Preţul ofertei: 512 397,22 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări