Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21075986
1
Perioada de actualizare
de la
23.03.2023 13:29
până la 03.04.2023 12:00
până la 03.04.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.04.2023 12:00
până la 13.04.2023 14:00
până la 13.04.2023 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
6 563 416,67 MDL
Perioada clarificărilor:
23 mart 2023, 13:29 - 3 apr 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 apr 2023, 12:00 - 13 apr 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Conform cerințelor din documentația standard
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
23 mart 2023, 13:29
Data ultimilor modificări
27 mart 2023, 10:54
Achizitii.md ID
21075986
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a încăperilor din subsolul blocului administrativ nr. 1
Buget: 6563416.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
lista materialelor ce vor fi utilizate la executarea lucrarilor.docx
Documentele la ofertă
-
23.03.23 13:29
lista materialelor ce vor fi utilizate la executarea lucrarilor.semnat.pdf
lista materialelor ce vor fi utilizate la executarea lucrarilor.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.03.23 13:29
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.03.23 13:29
avizul de verificare.pdf
avizul de verificare.pdf
Istoricul documentului
-
avizul de verificare.pdf
avizul de verificare.pdf
ID: 334986bd-ee2d-45d4-90f1-d74622bf8377
Documentele la ofertă
-
verificare proiect.pdf
verificare proiect.pdf
ID: 334986bd-ee2d-45d4-90f1-d74622bf8377
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
27.03.23 10:54
caiet de sarcini (modificat).docx
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini (modificat).docx
ID: 80c1436c-43f5-4c5f-89bb-b70b6ddf7597
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.docx
ID: 80c1436c-43f5-4c5f-89bb-b70b6ddf7597
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
27.03.23 10:54
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
ID: ea74992b-90a5-4cb1-b30c-4673f0656e03
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
ID: ea74992b-90a5-4cb1-b30c-4673f0656e03
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
27.03.23 10:54
Data:
23 mart 2023, 15:57
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Indicati va rog parametri tehnici la -pct. 1 Devizul nr. 6 - Punct Termic Individual tip modul HEAT
MASTER IV-326_ACM-233
Răspuns (24 mart 2023, 11:43):
Parametrii tehnici la -pct. 1 Devizul nr. 6 - Punct Termic Individual tip modul HEAT MASTER IV-326_ACM-233 sunt: Sarcina termica pentru incalzire – 326 kW; Sarcina termica pentru apa calda menajera (ACM) – 233 kW.
Pentru a face cunoștință cu proiectul tehnic, operatorii economici interesați, pot apela responsabilul din cadrul ministerului la nr. 022 26 26 26 pentru a programa vizita la obiect.
Data:
28 mart 2023, 20:39
Subiectul întrebării:
Garantia bancara
Întrebare:
Va rugam sa indicati in anunti de participare depunerea garantiei bancare emisa de o banca comerciala
Răspuns (29 mart 2023, 13:48):
În conformitate cu pct.126 al HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Grupul de lucru pentru achiziții a aprobat documentația standard prin care a stabilit că garanția pentru ofertă va fi acceptată doar sub forma de ”transfer pe contul autorității contractante”.
Lucrări de reparație capitală a încăperilor din subsolul blocului administrativ nr. 1
Data:
3 apr 2023, 10:51
Subiectul întrebării:
Garantia de ferta
Întrebare:
Buna ziua,
Conform pct. 7 din anunțul de participare valoarea de 1 % din valoarea ofertei trebuie sa fie transferat in contul beneficiarului ca garanție de oferta. Clarificarea este daca va fi acceptata garanția constituita la o banca comerciala conform formularului din documentația standard.
Răspuns (3 apr 2023, 11:12):
Bună ziua,
Nu se acceptă garanție pentru ofertă emisă de bănci comerciale. Garanția pentru ofertă în valoare de 1% se acceptă doar sub formă de ”transfer la contul autorității contractante” în conformitate cu pct. 17 din Anunțul de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK