Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
14.03.2023 17:34
până la 07.04.2023 16:56
până la 07.04.2023 16:56
2
Propunerea ofertelor
de la
07.04.2023 16:56
până la 25.04.2023 16:56
până la 25.04.2023 16:56
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 080 000 MDL
Perioada clarificărilor:
14 mart 2023, 17:34 - 7 apr 2023, 16:56
Perioada de depunere a ofertelor:
7 apr 2023, 16:56 - 25 apr 2023, 16:56
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de programare şi de consultanţă software
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dmitri Rоmаnеsсu
Telefonul de contact
+37322820980
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2023, 17:12
Data ultimilor modificări
29 mart 2023, 16:49
Achizitii.md ID
21075814
MTender ID
CPV
72210000-0 - Servicii de programare a pachetelor de produse software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de programare, dezvoltare și implementare
Buget: 4080000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
29 mart 2023, 16:49
Subiectul întrebării:
CV-uri experți, Metodologii, Certificări
Întrebare:
10. Cererea de participare (anexa nr. 7), Oferta, Documentul Unic de Achiziții European
(în continuare - DUAE), documentația de atribuire, caietul de sarcini şi toată corespondenţa
dintre ofertant şi autoritatea contractantă se întocmește în limba română, sau după caz, toate
documentele enumerate pot fi întocmite în una din limbile de circulaţie internaţională.
Documentele justificative şi literatura de specialitate tipărită, care fac parte din ofertă, pot fi
întocmite și în altă limbă, specificată în documentaţia de atribuire, cu condiţia ca acestea să fie
însoţite de o traducere exactă a fragmentelor relevante în limba română.
Pot fi prezentate CV-urile, Metodologiile, Certificările în doar Limba engleză?
Răspuns (5 apr 2023, 16:23):
Doar CV-urile și Certificările pot fi prezentate în doar limba engleza.
Data:
29 mart 2023, 17:12
Subiectul întrebării:
ONLYOFFICE Workspace Enterprise
Întrebare:
În caietul de sarcini este menționat ca livrabil:
Un sistem informatic (SI SPEG) pe deplin funcțional Furnizorul va livra un cod sursă compilabil
și documentat (inclusiv biblioteci și instrumente terțe, licențe, dacă este cazul, și scenarii de
automatizare)
Avind in vedere ca e specificată o abordare agile și că se cere oferta să fie calculată în baza de om/ore, vor fi licențele procurate pentru anumite componente (în speță OnlyOffice) de Autoritatea Contractantă separat sau trebuie să fie incluse în oferta financiară Ofertantului?
De aici reiese că aplicația fiind distribuită către mai multe insituții cum va fi tratat aspectul de licențiere multiplă?
Răspuns (5 apr 2023, 16:56):
Pentru componentele ce urmează a fi integrate cu Portalul WEB al Sistemului de Poștă Electronică Guvernamentală (SI SPEG) Autoritatea Contractantă va asigura licențiere necesară.
Data:
29 mart 2023, 17:40
Subiectul întrebării:
Anexa 24 DUAE - Model de contract, metode de plată
Întrebare:
În anexa 24 DUAE ca exemplu de contract Autoritatea contractantă nu a indicat care va fi metoda și condițiile de plată.
3.4. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi:
Cerinţele de mai sus trebuie revăzute de către autoritatea contractantă şi ajustate conform cerinţelor
actuale.
Totodată, în ToR e specificat:
Experții din echipa de dezvoltare vor activa în limita efortului inclus în tabelul 1. Considerând metodologia
Agile de dezvoltare, la necesitate, STISC poate realoca volumul de lucru rezervat experților implicați în
proiectul de dezvoltare SI SPEG, astfel încât efortul care nu a fost folosit de către unii experți să poată fi
distribuit către alții.
Plata se va efectua în baza Facturilor fiscale emise de către Furnizor, suma fiind calculată reieșind din
efortul efectiv depus de către experții Furnizorului, agreat în comun cu STISC, în baza actelor de acceptare
a SPRINT-urilor de proiect. În actele de acceptanță se va indica Sprint-ul, volumul efortului în om/ore
depus de către fiecare categorie de experți. Suma spre facturare și plată se va calcula din volumul efortului
indicat în Actul de acceptanță la prețurile indicate de către ofertant pentru fiecare categorie de expert în
coloana 7 ”Prețul ofertantului pentru 1 om/oră, fără TVA, MDL” din formularul Calcularea prețului mediu
din Anexa 4.
Rugăm să specificați/confirmați că vor fi incluse în contractul atribuit conform Anexei 24 aceste aspecte sau să fie incluse referințe la ToR la etapa de licitație.
Răspuns (5 apr 2023, 16:26):
Confirmăm.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK