Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
333 330 MDL
Perioada clarificărilor:
14 mart 2023, 14:21 - 19 mart 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 mart 2023, 15:00 - 22 mart 2023, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1678796166611 din „14” martie 2023 privind achiziționarea serviciilor de arendă a unităților de transport, conducându-se de prevederile art. 79 alin. (2), art. 81 alin. (2), alin. (3), lit. b) al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A respinge oferta operatorului economic S.R.L. „Ecar Concept” pentru Lotul 1 și Lotul 2, din motiv că nu s-a conformat cerințelor expuse în documentația de atribuire.
2. A anula procedura de achiziție prin cererea ofertelor de preț (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1678796166611 din „14” martie 2023) privind achiziționarea serviciilor de arendă a unităților de transport.
* Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
1. A respinge oferta operatorului economic S.R.L. „Ecar Concept” pentru Lotul 1 și Lotul 2, din motiv că nu s-a conformat cerințelor expuse în documentația de atribuire.
2. A anula procedura de achiziție prin cererea ofertelor de preț (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1678796166611 din „14” martie 2023) privind achiziționarea serviciilor de arendă a unităților de transport.
* Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
Data anulării
7 apr 2023, 8:56
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2023, 14:21
Data ultimilor modificări
7 apr 2023, 8:57
Achizitii.md ID
21075765
MTender ID
CPV
60100000-9 - Servicii de transport rutier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1 Servicii de arendă a unității de transport (electric)
Buget: 66666.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - Lot 2 Servicii de arendă a unității de transport (electric)
Buget: 66666.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 3 - Lot 3 Servicii de arendă a unității de transport (diesel)
Buget: 66666.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Lot 4 Servicii de arendă a unității de transport (diesel)
Buget: 66666.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 5 - Lot 5 Servicii de arendă a unității de transport (diesel)
Buget: 66666.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK