1
Perioada de actualizare
de la 13.03.2023 14:04
până la 23.03.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.03.2023 09:00
până la 05.04.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 25 500 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2023, 14:04 - 23 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2023, 9:00 - 5 apr 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cantitatea de clor activ – min 28%, ambalaj – max. 25 kg, termen de valabilitate la livrare – min.10 luni.
Se va prezenta certificat de conformitate.
Livrare: trimestrul II-500kg;
trimestrul III-500kg; trimestrul IV-500kg.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Burlac
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2023, 13:16
Data ultimilor modificări
17 mart 2023, 8:53
Valoarea estimată (fără TVA)
25 500 MDL
Achizitii.md ID
21075661
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
2 mai 2023 00:00 - 31 dec 2023 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 2 Clorură de var CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
declaratie confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:04
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:04
anunț de participare modificat 17.03.2023.pdf anunț de participare modificat 17.03.2023.pdf
Documentele la ofertă
-
17.03.23 08:53
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 modificat.docx
Documentele la ofertă
-
17.03.23 08:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Policontract SRL

Preţul ofertei: 28 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a întrunit criteriile de selecție și calificare, precum și criteriul de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări