1
Perioada de actualizare
de la 12.03.2023 10:39
până la 15.03.2023 11:52
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2023 11:52
până la 18.03.2023 11:52
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 180 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2023, 10:39 - 15 mart 2023, 11:52
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2023, 11:52 - 18 mart 2023, 11:52

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de înlocuire a ferestrelor metalice în ferestre din mase plastice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cotet
Telefonul de contact
060500912
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2023, 10:39
Data ultimilor modificări
14 mart 2023, 11:52
Achizitii.md ID
21075618
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
-
12.03.23 10:39
schita.pdf schita.pdf
Specificaţie tehnică
-
13.03.23 12:25
anunt_de_participare - ferestre (4).docx
tenderNotice
-
14.03.23 11:52
Data:
13 mart 2023, 09:52
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Se poate schita ferestrelor, sau macar marimile si ferestrele au pervazuri interioare si exterioare?
Răspuns (13 mart 2023, 12:26):
Bună ziua, schița este anexată.
Data:
13 mart 2023, 14:17
Subiectul întrebării:
este licitatie repetata?
Întrebare:
Buna ziua! Spuneti va rog frumos, D-stra ati anulat prima licitatie cu numarul 21071216 si organizati tenderul repetat, deoarece ati publicat exact acelasi caiet de sarcini? Sau aveti inca volum suplimentar de facut? Va multumim!
Răspuns (13 mart 2023, 16:06):
Bună ziua, da, este licitatie repetată.
Data:
13 mart 2023, 15:29
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Grosimea la profilul ferestrelor ?
Răspuns (14 mart 2023, 11:18):
Buna ziua, grosimea profilului minim 60 mm, iar grosimea peretelui minim 2.5 mm.
Data:
13 mart 2023, 16:56
Subiectul întrebării:
Licitație repetata
Întrebare:
Bună ziua ! Care este motivul pentru care a fost diminuată suma licitației de la 325 mii la 180 mii fără TVA dacă volumele sunt identice?
Răspuns (14 mart 2023, 11:04):
Bună ziua, anulare, diminuare, modificări caiet de sarcini (după caz) sunt atribuțiile Autorității Contractante. Contactați persoana responsabilă.
Data:
13 mart 2023, 17:00
Subiectul întrebării:
Licitație repetata
Întrebare:
De ce nu ati informat operatorii economici despre anularea licitatiei. Motivul anularii ??
Răspuns (14 mart 2023, 11:03):
Buna ziua, contactati persoanele responsabile. Clarificarea nu poate face referire la procedura în cauză.
Data:
14 mart 2023, 11:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Actualizați devizul de cheltuieli, de unde ați luat așa prețuri ? Suntem în 2023.
Răspuns (14 mart 2023, 11:25):
Buna ziua, dacă nu vă încadrați, nu depuneți oferta.
Data:
14 mart 2023, 17:55
Subiectul întrebării:
anularea licitatiei!
Întrebare:
Buna ziua! Spuneti va rog frumos, cum este permis asa ceva , ca functionarii publici, care sunt platiti din banii nostri, din impozitele platite de noi la stat, care au formulat prima data caietul de sarcini , sa faca asa greseli imense si sa nu calculeze din start valoarea de piata a constructiilor ce urmeaza a fi instalate? De ce noi trebuie sa transferam bani din bugetul nostru pentru garantia bancara, ca peste atata timp, sa anulati tenderul si sa-l repetati? De ce banii nostri , munciti legal, trebuie sa fie folositi in mod eronat din vina voastra? Cum este posibil asa ceva? Cine se face vinovat de asta si cine trebuie sa raspunda? Din ce cauza ati micsorat suma alocata pentru licitatia repetata? Doriti ca sa participe doar primul ofertant? Sau care este motivul? De unde stiti D-stra ca primul ofertant a calculat corect si a oferit exact ceea ce D-stra cereti? Oare este corect ceea ce faceti? Cred ca este cazul sa scriem o petitie colectiva din partea tuturor participantilor ca sa se verifice legalitatea actiunilor voastre, nu este permis asa ceva. Mai departe,la o intrebare pusa de cineva mai sus, D-stra raspundeti atat de obraznic ca daca nu ne incadram in pret, atunci nu trebuie sa participam. Dar este oare dreptul D-stra sa decideti ce trebuie si ce nu trebuie noi sa facem? Eu cred ca este obligatia D-stra sa fiti cat mai responsabili fata de munca D-stra si cat mai respectuosi cu toti cei care vor sa participe la licitatie, trebuie sa fiti un exemplu. Tinem sa va amintim , ca nu suntem la piata, ci este vorba de o licitatie publica, iar raspunsul D-stra este total neadecvat! Si nu in ultimul rand, mai avem o ultima intrebare si anume- care este scopul repetarii licitatiei, care sunt obiectivele pe care doriti sa le atingeti? Cred ca asta se numeste depasirea atributiilor de serviciu si este o rusine!
Răspuns (14 mart 2023, 21:06):
Buna seara, scopul oricărei licitații publice este de a respecta principiul transparenței, egalității față de fiecare participant, dar și economisirea bugetelor alocate în acest scop. Întradevăr a fost o supraevalaure a costurilor, ori orice eroare urmează a fi redresata, de aceea s-a recurs la o publicare repetata. Toate garanțiile pentru prima procedura urmează si fie returnate în timpul cel mai apropiat. Ne cerem scuze pentru incomoditate creată. Orice ofertă depusă va fi evaluată în corespundere cu normativele legale în vigoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.