1
Perioada de actualizare
de la 10.03.2023 13:27
până la 15.03.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2023 09:00
până la 18.03.2023 09:00
3
Licitaţie
de la 20.03.2023 14:00
până la 20.03.2023 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 185 300 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2023, 13:27 - 15 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2023, 9:00 - 18 mart 2023, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Voinovan
Telefonul de contact
0-22-25-31-31
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2023, 13:27
Data ultimilor modificări
11 mart 2023, 12:16
Achizitii.md ID
21075539
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Criterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
formularul de oferta.docx
Documentele la ofertă
Criterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
declaratie.docx
Documentele la ofertă
Criterii de eligibilitate Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.
10.03.23 13:27
Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
Data:
11 mart 2023, 12:16
Subiectul întrebării:
conditii de livrare
Întrebare:
Buna, Care sunt termenii de livrare - daca pina la sfirsitul anului - care fa fi graficul? care sunt contiitii cu descarcare ?
Răspuns (13 mart 2023, 16:28):
Buna ziua Bunurile vor fi livrate la depozitul central al întreprinderii, str.Ciocana,8. Cantitatea solicitată pe parcursul anului va fi în dependență de necesitățile întreprinderii și va fi de min.20% din cantitatea totală indicată în Invitația de participare per fiecare solicitare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.