1
Perioada de actualizare
de la 09.03.2023 08:59
până la 15.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2023 10:00
până la 21.03.2023 10:00
3
Licitaţie
22.03.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 291 666 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mart 2023, 8:59 - 15 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2023, 10:00 - 21 mart 2023, 10:00
Începutul licitației: 22 mart 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Technology Laser alb-negru,
Cu chip fără blocare sau fără chip
Productivitatea minimă Min 35pag. / min.
60000 pag. / luna
ADF cu automatic document feeder;
Memoria Min. 1 GB
Tipul cartuşului All-in-one (fotoreceptori toner o unitate), fotoreceptor închis!
Posibilitatea a instala 1 cartuş cu randament ridicat Min. 9000 copii (cu 5 % acoperire)
Cartușul de baza inclus Min. 3000 copii (cu 5 % acoperire)
Input Tray Min 250
Connection USB, Ethernet,
Interface cable LAN-cablu, USB cable

Sisteme de operare acceptate Microsoft Windows
Windows 11, Windows 10, Windows 10 x64, Windows 7, Windows7 x64, Windows 8, Windows 8 x64, Windows 8.1, Windows 8.1 x64
Garanție 12 luni
Îndeplinirea cerințelor din Anexa nr. 1
Anexa nr. 1

Cerințe suplimentare se vor include ca parte componentă a contractului:

1. Echipamentul propus trebuie să fie furnizat de producători recunoscuți mondiali (BRAND NAME).
2. Furnizorul trebuie să dețină un centru de deservire sau contract cu asemenea service centru.
3. Garanția echipamentelor livrate cade în răspunderea vânzătorului pe toată perioada de garanție definită în ofertă.
4. În caz de defecție a echipamentului furnizorul trebuie să asigure repararea elementelor defectate sau să dețină rezerve necesare pentru substituire lor în baza garanției. Deservirea în cazul unor neajunsuri sau defectări tehnice a utilajului are loc conform programului de lucru de către furnizor la Aparatul Central CNAS. Recepționarea și livrarea utilajului reparat în baza garanției se efectuează la sediul Aparatului Central CNAS.
5. Bunurile vor fi livrate cu transportul Vânzătorului și descărcate în depozitul aparatului central CNAS mun. Chișinău, str. Gh Tudor 3.
6. Bunurile livrate urmează să fie însoțite de certificatul de origine și certificatul de atestare a calității echipamentului.
7. Bunurile livrate urmează să fie noi (non refurbished), iar data producerii să nu fie mai veche de un an de la data livrării.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sîrbu Ludmila
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
9 mart 2023, 8:59
Valoarea estimată (fără TVA)
291 666 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 900 MDL
Achizitii.md ID
21075342
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, livrare și descărcare a bunurilor la depozitul CNAS din str. Gheorghe Tudor nr. 3 mun. Chișinău. Incoterms DDP
Durata contractului
30 mart 2023 03:00 - 30 mai 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimante laser LAN (multifuncționale MFU) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_ Imprimante CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
9.03.23 08:59
ANUNȚ DE PARTICIPARE IMPRIMANTE CNAS 2023.semnat (1)
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
9.03.23 08:59
Caiet de sarcini imprimante CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de Sarcini
9.03.23 08:59
duae_ro_Imprimante CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
9.03.23 08:59
ds_bunuri_servicii_omf Imprimante CNAS 2023
Specificaţie tehnică
Documentația Standard Word
9.03.23 08:59
duae_ro_Imprimante CNAS 2023
Specificaţie tehnică
DUAE în Word
9.03.23 08:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 264 990 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări