1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2023 16:11
până la 06.03.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.03.2023 14:00
până la 09.03.2023 14:00
3
Licitaţie
de la 10.03.2023 14:00
până la 10.03.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 33 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2023, 16:11 - 6 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mart 2023, 14:00 - 9 mart 2023, 14:00
Începutul licitației: 10 mart 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

achiziționarea echipamentului de birotică (cartuș, cerneală, colier)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Națională 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion ROTARU
Telefonul de contact
060978078
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2023, 16:03
Data ultimilor modificări
1 mart 2023, 17:24
Valoarea estimată (fără TVA)
33 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
333,33 MDL
Achizitii.md ID
21074915
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Națională 33
Durata contractului
13 mart 2023 16:08 - 30 dec 2023 16:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea echipamentului de birotică (cartuș, cerneală, colier) CPV: 42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Cantitatea: 18.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
caiet de sarcini.pdf
-
1.03.23 16:11
formulare 2 publicare.docx
-
1.03.23 16:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 25 390 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 33 198,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
achiziționarea echipamentului de birotică
Data:
1 mart 2023, 17:24
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (2 mart 2023, 08:28):
bună ziua, toată informația necesară este indicată în formulare, care sunt încărcate în format word.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări