1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2023 16:10
până la 13.03.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2023 09:00
până la 22.03.2023 09:00
3
Licitaţie
de la 23.03.2023 11:00
până la 23.03.2023 11:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 900 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2023, 16:10 - 13 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2023, 9:00 - 22 mart 2023, 9:00
Începutul licitației: 23 mart 2023, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Caras
Telefonul de contact
069315636
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2023, 15:52
Data ultimilor modificări
10 mart 2023, 9:42
Valoarea estimată (fără TVA)
900 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
9 000 MDL
Achizitii.md ID
21074912
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Durata contractului
24 mart 2023 15:54 - 31 dec 2023 16:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Modulul 1. GENERAREA IDEII DE AFACERI (4 ore academice) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Modulul 2 MODELUL DE AFACERI ( 14 ore academice) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Modulul 3. TESTAREA ȘI VALIDAREA MODELULUI DE AFACERI (6 ore academice) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Modulul 4. PLANUL DE AFACERI – PROIECTAREA ACTIVITĂȚILOR PENTRU LANSAREA ȘI DEZVOLTAREA AFACERII (6 ore academice) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Modulul 5 . CADRUL LEGAL PENTRU ÎNREGISTRAREA ȘI FUNCȚIONAREA UNEI AFACERI (6 ore academice) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Modulul 6. STRATEGIA DE PENETRARE PE PIAȚĂ (6 ore academice) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Modulul 7. PLANIFICAREA FINANCIARĂ (8 ore academice) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
Modulul 8. SUPORT ÎN LANSAREA AFACERII (4 ore academice) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
Modulul 9. PREZENTAREA IDEII DE AFACERI (4 ore: atelier -2 ore, mentorat - 2 ore) CPV: 80510000-2 - Servicii de formare specializată
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Documentele la ofertă
-f3.6_declataria privind conduita etica.docx
1.03.23 16:10
anexa nr. 12.docx
Documentele la ofertă
-anexa nr. 12.docx
1.03.23 16:10
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-duae_ro_0.doc
1.03.23 16:10
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Documentele la ofertă
-f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
1.03.23 16:10
caiet de sarcini procurare servicii de instruire_last version21.02.2023 (2).docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini procurare servicii de instruire_last version21.02.2023 (2).doc
1.03.23 16:10
anexa nr. 14.docx
Documentele la ofertă
-anexa nr. 14.docx
1.03.23 16:10
anexa nr. 7.docx
Documentele la ofertă
-anexa nr. 7.docx
1.03.23 16:10
declarația privind beneficiarii finali.docx
Documentele la ofertă
-declarația privind beneficiarii finali.docx
1.03.23 16:10
anexa nr. 8.docx
Documentele la ofertă
-anexa nr. 8.docx
1.03.23 16:10
f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
-f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
1.03.23 16:10
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
Documentele la ofertă
-ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
1.03.23 16:10
anunt_de_participare.semnat 2 .signed.pdf anunt_de_participare.semnat 2 .signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare.signed.semnat.pdf
2.03.23 12:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Business Accelerator

Preţul ofertei: 699 999 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Centrul Național de Instruire în Insolvență MOLDINSOLV

Preţul ofertei: 700 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări