1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 15:40
până la 10.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.03.2023 10:00
până la 21.03.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 659 230 MDL
Perioada clarificărilor: 28 febr 2023, 15:40 - 10 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mart 2023, 10:00 - 21 mart 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de profilare a îmbracamintei rutiere din pietriș, plombarea gropilor a îmbracamintei rutiere din beton asfaltic, reparația podețelor existente, montarea indicatoarelor rutiere, transportarea și răspindirea materialului antiderapant, curățirea zăpezii și combaterea ghetușului mecanizat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prodan Alexandr
Telefonul de contact
+37325922915
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2023, 15:40
Data ultimilor modificări
1 mart 2023, 13:29
Achizitii.md ID
21074809
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_intretinerea_2023.pdf caiet de sarcini_intretinerea_2023.pdf
Specificaţie tehnică
Borderou de lucrari
28.02.23 15:40
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani
28.02.23 15:40
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
Formularul Documentului Unic de Achizitii European
28.02.23 15:40
anunt de participare_intretinerea_2023.pdf anunt de participare_intretinerea_2023.pdf
tenderNotice
Anunt/Invitatie de participare
28.02.23 15:40
documentatia standart pentru lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standart pentru Achizitia Lucrarilor
28.02.23 15:40
Data:
1 mart 2023, 13:29
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (1 mart 2023, 16:47):
Autoritatea Contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.4 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601009347, IBAN-MD20TRGDAL14514143010000, TRZMD 2X, Trezoreria Regionala Nord).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.