Achiziţie publică
21074808
Lotul 23. Securitatea și sănătatea în muncă
1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 15:57
până la 13.03.2023 14:00
până la 13.03.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
3
Licitaţie
23.03.2023 09:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
5 600 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2023, 15:57 - 13 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mart 2023, 14:00 - 22 mart 2023, 14:00
Începutul licitației:
23 mart 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Securitatea și sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul securității și sănătății în muncă
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
25 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I-II, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei de urgență din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Securitatea și sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul securității și sănătății în muncă
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
25 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I-II, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei de urgență din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 febr 2023, 15:57
Valoarea estimată (fără TVA)
5 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
56 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
1 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Proactive Consulting
Preţul ofertei:
5 100 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 09:35
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
scrisinformproactivconsaltingsemnat.pdf
ID: 1da5be8f-3aa0-4fbb-9cbe-2c8d70e0837a
Anunț de atribuire
10.04.23 09:35
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 393f0896-2418-46c7-8e96-3b3ef30e2b9a
Anunț de atribuire
10.04.23 09:35
Documentele depuse cu oferta
mursa liuba_buletin_verso.semnat.pdf
mursa liuba_buletin_verso.semnat.pdf
ID: 114e5b76-0f44-40a4-b3d9-f2762df2c792
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
mursa liuba_diploma.semnat.pdf
mursa liuba_diploma.semnat.pdf
ID: 1ee3e76b-911f-4ca6-8e3d-6c10f85c95f6
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
lista activităților de instruire în calitate de formator_mursa liuba.semnat.pdf
lista activităților de instruire în calitate de formator_mursa liuba.semnat.pdf
ID: 27fb150b-0057-482f-bbd9-2176d119c8c6
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
anexa 7 cerere de participare.semnat.pdf
anexa 7 cerere de participare.semnat.pdf
ID: 2ff97f4e-3b01-4401-8a80-087058af63f2
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
anexa nr. 9 scrisoare de garantie pentru oferta.semnat.pdf
anexa nr. 9 scrisoare de garantie pentru oferta.semnat.pdf
ID: 339144c9-c4d9-41f5-a846-dc7c68591153
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
mursa liuba_buletin.semnat.pdf
mursa liuba_buletin.semnat.pdf
ID: 5378aecf-be97-4826-a556-8556c680f782
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 7fc54e47-3e8f-4a73-92e8-55445bcafada
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
anexa 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
anexa 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 890b67f4-06ea-4c25-99bd-616b1ee35583
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
anexa 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
anexa 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: 9a2a9946-2400-4381-aa1f-97faf32c5a67
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
program_securitatea si sanatatea muncii_cnas.semnat.pdf
program_securitatea si sanatatea muncii_cnas.semnat.pdf
ID: ff4ba418-4d80-41c3-baa6-49027d54c122
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:08
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK