Achiziţie publică
21074808
Lotul 14. Achiziţii publice
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
16 800 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2023, 15:57 - 13 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mart 2023, 14:00 - 22 mart 2023, 14:00
Începutul licitației:
23 mart 2023, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Achiziţii publice
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Acumularea cunoştinţelor şi dezvoltarea abilităţilor angajaţilor CNAS privind achizițiile publice
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Planificarea achizițiilor publice. Elaborarea planului provizoriu de achiziții. Încadrarea prevederilor planului provizoriu în Planul anual de achiziții. Elaborarea planurilor trimestriale de achiziții. Includerea achizițiilor de mică valoare, bunurile și consumabilele IT ce țin de necesitățile parvenite pe parcursul anului.
- Documentația de atribuire: Anunțul, Caietul de sarcini, Documentația standard – modul de abordare a expunerii cerințelor de calificare.
- Mod de operare în SIA RSAP: modificarea documentației de atragere după perioada de clarificări, mecanismele de depunere a documentelor obligatorii pînă la data limită de depunere și cele pentru evaluare, încărcarea documentelor solicitate suplimentar, documente cu secret comercial și date cu caracter personal.
- Posibilitatea de anulare sau suspendare a deciziei de atribuire, în care cazuri?
- DUAE: conținutul, modalitatea de bifare, erorile acceptabile.
- Documentația de însoțire a Asocierile de depunere a ofertelor.
- Procedura de achiziție de valoare mică: derularea procedurii, dosarul procedurii, modificările contractului.
- Procedura de monitorizare a executării contractelor.
- Garanția de bună execuție: reținerea totală sau parțială, modalitățile de acoperire a prejudiciului din contul garanției de bună execuție.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
10 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Achiziţii publice
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Acumularea cunoştinţelor şi dezvoltarea abilităţilor angajaţilor CNAS privind achizițiile publice
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Planificarea achizițiilor publice. Elaborarea planului provizoriu de achiziții. Încadrarea prevederilor planului provizoriu în Planul anual de achiziții. Elaborarea planurilor trimestriale de achiziții. Includerea achizițiilor de mică valoare, bunurile și consumabilele IT ce țin de necesitățile parvenite pe parcursul anului.
- Documentația de atribuire: Anunțul, Caietul de sarcini, Documentația standard – modul de abordare a expunerii cerințelor de calificare.
- Mod de operare în SIA RSAP: modificarea documentației de atragere după perioada de clarificări, mecanismele de depunere a documentelor obligatorii pînă la data limită de depunere și cele pentru evaluare, încărcarea documentelor solicitate suplimentar, documente cu secret comercial și date cu caracter personal.
- Posibilitatea de anulare sau suspendare a deciziei de atribuire, în care cazuri?
- DUAE: conținutul, modalitatea de bifare, erorile acceptabile.
- Documentația de însoțire a Asocierile de depunere a ofertelor.
- Procedura de achiziție de valoare mică: derularea procedurii, dosarul procedurii, modificările contractului.
- Procedura de monitorizare a executării contractelor.
- Garanția de bună execuție: reținerea totală sau parțială, modalitățile de acoperire a prejudiciului din contul garanției de bună execuție.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
10 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 febr 2023, 15:57
Valoarea estimată (fără TVA)
16 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
168 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
1 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK