Achiziţie publică
21074808
Lotul 11. Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 15:57
până la 13.03.2023 14:00
până la 13.03.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
3
Licitaţie
de la 23.03.2023 11:05
până la 23.03.2023 11:14
până la 23.03.2023 11:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
84 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2023, 15:57 - 13 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mart 2023, 14:00 - 22 mart 2023, 14:00
Începutul licitației:
23 mart 2023, 11:05
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Organizarea și desfășurarea unui curs de limbă română pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcţii de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
9 participanţi din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr-Lunga (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
I grup (Semestru I-II, 2023)
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică în cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga (or. Ceadîr-Lunga, str. Lenin, 38A). Orarul de instruire de la ora 16.30 până la 17.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale angajaţilor CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Organizarea și desfășurarea unui curs de limbă română pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcţii de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
9 participanţi din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr-Lunga (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
I grup (Semestru I-II, 2023)
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică în cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga (or. Ceadîr-Lunga, str. Lenin, 38A). Orarul de instruire de la ora 16.30 până la 17.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale angajaţilor CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 febr 2023, 15:57
Valoarea estimată (fără TVA)
84 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
840 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
1 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 11. Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SC "QUO VADIS" SRL
Preţul ofertei:
82 150 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 09:39
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
scrisinforminterlenprosemnat.pdf
ID: e7a1bf0a-a94f-4731-9e8c-83a69a6edc57
Anunț de atribuire
10.04.23 09:39
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: f7caa17d-cd28-42d3-8982-53753d20c8fe
Anunț de atribuire
10.04.23 09:39
scrisoaresrlquovadissemnat.pdf
ID: fd39ced1-dea8-41b4-a492-3fc6a012377b
Anunț de atribuire
10.04.23 09:39
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
17.03.23 19:47
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.03.23 16:58
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
cv marina gaidarli_sud.semnat.pdf
cv marina gaidarli_sud.semnat.pdf
ID: 00679b7f-2966-45f8-ac6b-52912d370e5b
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 19:46
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
specificatii tehnice.semnat.pdf
specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 15777948-8d68-4e96-8cb1-8000abf97d14
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 19:45
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
gaidarji marina diplom.semnat.pdf
gaidarji marina diplom.semnat.pdf
ID: 24b183d7-24a7-4e8c-ba06-69249eedc3e7
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 19:47
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
certif inspectorat fiscal.pdf
certif inspectorat fiscal.pdf
ID: 543d5be0-a4c8-48a4-82c4-e5b9b47c3c64
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 19:46
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
cerere_participare.semnat-2.pdf
cerere_participare.semnat-2.pdf
ID: 694e9084-5cb4-4f83-acf9-e839c4ca7c70
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 19:44
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 19:46
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
specificatii pret lot 11.semnat.pdf
specificatii pret lot 11.semnat.pdf
ID: b418343d-9602-42e0-891b-62d6207086d3
Propunere financiară
Data încărcării:
17.03.23 19:45
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
declaratie valabilitate.semnat.pdf
declaratie valabilitate.semnat.pdf
ID: e08049a3-cff9-4dd4-9153-6fa3b9f64757
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 19:44
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 19:45
Data deschiderii:
23.03.23 13:15
2
Denumirea participantului:
INTERLEN PRO
Preţul ofertei:
82 160 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:32
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 48ea9f9a-b4d1-47d4-902e-8d35d78eb099
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:32
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:32
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
specificatia tehnică lot 11 ciadir lunga.semnat.pdf
specificatia tehnică lot 11 ciadir lunga.semnat.pdf
ID: 6a5ab4e9-9393-4d5d-9c5d-d2f736d65b1c
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:32
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
garanția pentru oferta.semnat.pdf
garanția pentru oferta.semnat.pdf
ID: d4ece4fc-fb81-4511-9c63-2da9a5800029
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:32
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:32
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 13:32
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK