Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21074376
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
50 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 febr 2023, 15:55 - 24 febr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 febr 2023, 15:00 - 28 febr 2023, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Operatorul desemnat câștigător al licitației urmează să efectueze lucrări de deservire descrise cu periodicitatea indicată, a utilajului și echipamentului aferent sistemului de alarmă antiincendiară indicat .
Informația despre anulare
Motivul anulării
Necesitatea revizuirii documentatiei de atribuire
Data anulării
24 febr 2023, 16:04
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2023, 15:55
Data ultimilor modificări
24 febr 2023, 16:04
Achizitii.md ID
21074376
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
24 febr 2023, 11:07
Subiectul întrebării:
Valoarea echipamentului adaugator
Întrebare:
Este prevazut costul echipamentului care in procesul deservirii sistemului va fi necesar de inlocuit/schimbat in suma estimativa a procedurii (50 000 mdl) sau va fi achitat adaugator la necesitate?
Răspuns (24 febr 2023, 13:39):
Prețul echipamentului înlocuit/schimbat în procesul deservirii sistemului va fi achitat adaugător, cu excepția defecțiunilor cauzate în urma lucrărilor de mentenanță.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK