Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 83 333 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2023, 14:54 - 24 febr 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2023, 12:00 - 27 febr 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Agentul economic trebuie sa fie cu sediul în mun. Cahul sau prezența filialei. Ridicarea elementelor de imprimare se va efectua de la adresa benefeciarului. Reîncarcarea cartușelor se va efectua în decurs de 1 oră din momentul notificării cu livrarea la sediul beneficiarului. Regenerarea cartușilor/imprimantei se va efectua în decurs de 2 ore din momentul notificării cu livrarea la sediul beneficiarului. Tonerul folosit la încărcare va corespunde tipului cartușului și va fi de calitate înaltă. Reîncărcarea/regenerarea cartușilor, curațirea și deservirea a elementelor de imprimare se confirmă prin executarea unui act de îndeplinire a serviciilor cu aplicarea semnăturii și ștampilei prestatorului și semnaturii beneficiarului. Eliberarea actelor de constatare tehnică, în cazul depistării cartușilor și dispozitivelor de imprimere nefuncționale.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Pascal
Telefonul de contact
0-299-3-12-55
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2023, 14:54
Data ultimilor modificări
27 febr 2023, 15:00
Achizitii.md ID
21074373
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.