1
Perioada de actualizare
de la 17.02.2023 11:56
până la 24.02.2023 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2023 08:00
până la 02.03.2023 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 670 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 febr 2023, 11:56 - 24 febr 2023, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2023, 8:00 - 2 mart 2023, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a învelitorii acoperișului Clubului Sportiv al Armatei Naționale, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
17 febr 2023, 11:56
Data ultimilor modificări
20 febr 2023, 10:17
Achizitii.md ID
21073974
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
20 febr 2023, 10:17
Subiectul întrebării:
caiet se sarcini
Întrebare:
Buna ziua unde este situat obiectul ?
Răspuns (20 febr 2023, 12:45):
Bună ziua! Obiectul este situat pe adresa: mun. Chișinău, str. Ion Nistor nr.16.
Data:
20 febr 2023, 15:57
Subiectul întrebării:
Anexa nr.2
Întrebare:
Conform Anexei nr.2- Anunț de participare, pct.24, subpct.5 și 14, entitatea contractatntă solicită Copiile contractelor individuale de muncă. În context, Vă înștiințăm că contractele individuale de muncă conțin date cu caracter personal și nu pot fi prezentate de către operatorii economici participanți la procedura de achiziție publică fără consimțămîntul subiecților de date cu caracter personal. Totodată, Art.5, alin(5), lit.a), LP133 din 08.07.2011 prevede că- Consimţămîntul subiectului datelor cu caracter personal nu este cerut în cazurile în care prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care subiectul datelor cu caracter personal este parte sau pentru luarea unor măsuri înaintea încheierii contractului, la cererea acestuia. Astfel, întru respectarea Legii privind protecția datelor cu caracter personal, solicităm modificarea subpunctelor invocate cu -prezentarea la solicitare timp de X zile- a contractelor sus-numite la etapa de examinare și evaluare a ofertelor doar pentru operatorii economici calificați și nu la etapa de propunere a ofertelor. În această ordine de idei, entitatea contractantă poate solicita date cu caracter personal înaintea încheierii contractului la care subiecții datelor cu caracter personal sînt parte or, oferta de preț nu prezumă implicit și executarea contractului.
Răspuns (21 febr 2023, 08:55):
Autoritatea contractantă nu are nevoie de informație care să conțină date cu caracter personal (nume prenume, cod fiscal, valoarea salariului, etc.). Este necesară să fie dovedită disponibilitatea de cadre specializate în domeniu.
Data:
21 febr 2023, 15:47
Subiectul întrebării:
Anexa nr.2
Întrebare:
Care dovada Va satisface?
Răspuns (21 febr 2023, 17:55):
Copii ale contractelor individuale de muncă (cu astuparea a oricare date cucaracter personal).
Data:
22 febr 2023, 09:46
Subiectul întrebării:
Anexa nr.2
Întrebare:
Ordinul cu privire la angajare ar fi suficient?
Răspuns (22 febr 2023, 14:44):
Odată ce Ordinul cu privire la angajare, dovedește existența cadrelor specializate în cadrul companiei, poate fi prezentat acest document.
Data:
22 febr 2023, 15:45
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Care este diametrul turbodeflectoarelor?
Răspuns (22 febr 2023, 16:09):
Turbo deflector din inox D200mm.
Data:
23 febr 2023, 10:22
Subiectul întrebării:
Anexa nr. 2
Întrebare:
Bună ziua. Noi avem angajați în jur de 60 persoane. Trebuie scanate ordinele de angajare la toți angajații?
Răspuns (23 febr 2023, 13:21):
Prezentarea documentelor vizate, este necesară doar pentru personalul antrenat nemijlocit în executarea lucrărilor la obiectul respectiv.
Data:
23 febr 2023, 14:23
Subiectul întrebării:
lista cantitati lucrări
Întrebare:
buna ziua, spune-ți vă rog in lista de lucrări 1B publicata este indicată cantitatea sau norma resurselor?
Răspuns (23 febr 2023, 14:28):
Formularul nr.1B, reflectă cantitatea totală de resurse utilizată.
Data:
23 febr 2023, 16:16
Subiectul întrebării:
Deviz de cheltuieli
Întrebare:
In formularul descifrat, publicat ca caiet de sarcini, constatam lipsa unor resurse care au fost intentionat sterse. Devizul de cheltuieli inaintat de operatorii economici in cadrul procedurii trebuie sa fie elaborat conform formularului descifrat din documentatie sau conform NCM L.01.01.2012- Reguli de determinare a valorii obiectivelor de constructie, solicitat la pct16, subpct4 din Anexa nr.2?
Răspuns (24 febr 2023, 07:58):
Valoarea totală a resurselor care lipsesc, constituie un preț nesemnificativ și în nici un fel nu afectează valoarea totală a devizului, precum și/sau unele eventuale cheltuieli neprevăzute ale ofertanților. Resursa ,,Macara de fereastră” a fost exclusă din unele poziții deoarece clădirea respectivă este cu un nivel. Resursa ,,Apa” a fost exclusă din unele poziții, deoarece în procesul de lucru aceasta în nici un fel nu se utilizează. Chiar dacă și apare o eventuală necesitate în utilizare apei, datorită unui proces tehnologic, aceasta se pune la dispoziție din contul gestionarului obiectului supus lucrărilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.