1
Perioada de actualizare
de la 17.02.2023 09:13
până la 21.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.02.2023 10:00
până la 24.02.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 41 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 17 febr 2023, 9:13 - 21 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2023, 10:00 - 24 febr 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica. pentru echipament de telecomunicatii si pentru
echipament audiovizual
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Medvetchi
Telefonul de contact
079770067
Datele achizitiei
Data publicării
17 febr 2023, 9:09
Data ultimilor modificări
17 febr 2023, 9:25
Valoarea estimată (fără TVA)
41 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21073934
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Durata contractului
27 febr 2023 09:12 - 31 mart 2023 09:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica. pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1 serv repar.semnat.pdf 1 serv repar.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.02.23 09:23
1 serv repar.semnat.pdf 1 serv repar.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.02.23 09:25
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEMI-PRINT

Preţul ofertei: 39 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Ultraservice SRL

Preţul ofertei: 45 666,67 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări