Achiziţie publică
21073853
Ouă de găină (categoria A)
1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2023 13:00
până la 22.02.2023 15:00
până la 22.02.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2023 15:00
până la 27.02.2023 17:00
până la 27.02.2023 17:00
3
Licitaţie
28.02.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
2 720 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 febr 2023, 13:00 - 22 febr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 febr 2023, 15:00 - 27 febr 2023, 17:00
Începutul licitației:
28 febr 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ouă de găină extra proaspete pentru consum uman categoria A, categoria de greutate L-mare: de la 63 la 73 gr
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2023, 12:52
Data ultimilor modificări
21 febr 2023, 8:58
Valoarea estimată (fără TVA)
2 720 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
27 200 MDL
Achizitii.md ID
21073853
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Durata contractului
10 mart 2023 12:57 - 30 aug 2023 12:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1296000.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_oua.signed.pdf
anunt_de_participare_oua.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
16.02.23 13:00
Documentele lotului
formular oferta. oua.docx
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
16.02.23 13:00
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Intervetcom
Preţul ofertei:
2 527 200 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
cert.de inregistrare.подписан (1).pdf
cert.de inregistrare.подписан (1).pdf
ID: 0380888a-30dc-45f4-ab7c-45e94fdaeb9f
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:13
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
raport de incercari.подписан.pdf
raport de incercari.подписан.pdf
ID: 3bbb0a75-e590-47c3-bc16-6e8837430edd
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:16
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
autorizatia sanitar veterinar.подписан (1).pdf
autorizatia sanitar veterinar.подписан (1).pdf
ID: 3dadb442-9105-4d0b-bdd5-a131a196a679
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:12
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
autorizatia transport.подписан.pdf
autorizatia transport.подписан.pdf
ID: 46121f72-9cbc-4c14-bbde-c13aea439167
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:12
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
certificat sanitar veterinar.подписан.pdf
certificat sanitar veterinar.подписан.pdf
ID: 75ed40b1-7c6f-4e60-ac93-5e3900b2c793
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:14
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
certificat de calitate.подписан.pdf
certificat de calitate.подписан.pdf
ID: 842d7815-2787-42e8-88d4-5832da6c2e1f
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:13
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
lipsa datorii certificat.подписан.pdf
lipsa datorii certificat.подписан.pdf
ID: 856cbb43-224e-49e1-8376-ce0dfe137c17
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:15
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
oferta franzeluta.подписан.pdf
oferta franzeluta.подписан.pdf
ID: 99daabc9-39eb-4df7-98d2-97d7169278cd
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:15
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
specificatie tehnice.подписан.pdf
specificatie tehnice.подписан.pdf
ID: aa22083d-38cd-45ab-a899-7665d1f1fd05
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:16
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:14
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
Documente de depunere
Data încărcării:
27.02.23 15:15
Data deschiderii:
27.02.23 17:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Ouă de găină (categoria A)
Data:
21 febr 2023, 08:58
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
Intelegem riscurile Dvs, ca cantitatea ceruta de Dvs este foarte mare, dar totusi garantie de buna executie a contractului in cuantum de 15 % este foarte majorata, ceea ce duce la înghețarea capitalului nostru de lucru. Trebuie sa intelegeti, ca indicatiile din specificatia tehnica a marfii nu poate sa coincida intotdeauna si permanent pe parcursul executarii contractului a oului de gaina cu mostrele prezentate, in mod deosebit in asa cantitatile mari. Sunt factori interni, asupra carora factor uman nu poate influenta (marimea oului, continutul – gramaj galbenusului/albusului s.a.). Ceea ce dupa cerintele Dvs presupune riscul garantiei de buna executie.
Va rugam sa revizuiti conditiile atasate la achizitii.md
Răspuns (21 febr 2023, 18:03):
S.A. „Franzeluța”, având scopul de a rămâne în continuare un producător de încredere din industria de panificație din Republica Moldova, ține mult la calitatea materiei prime utilizate, precum și la livrarea în termen a acesteia. Orice dificultate de acest gen conduce la perturbarea în activitatea de producere a combinatului. De aceea a fost inclusă garanția de bună execuție a contractului în cuantumul stabilit (15%).
Vă atragem atenția, că garanția este stabilită la nivelul de 15% din valoarea estimativă LUNARĂ de livrare fără TVA (nu din valoarea totală a contractului) calculată în baza prețului unitar propus de fiecare ofertant în parte. Astfel, fiecare operator economic prin ofertarea unui preț avantajos poate asigura diminuarea valorii cuantumului minim al garanției de bună execuție a contractului.
Concomitent, S.A. „Franzeluța” menționează că își rezervă dreptul de a negocia valoarea cuantumului minim al garanției respective cu operatorul determinat câștigător.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK