1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2023 10:58
până la 24.02.2023 17:22
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2023 17:22
până la 02.03.2023 19:22
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 481 996 MDL
Perioada clarificărilor: 16 febr 2023, 10:58 - 24 febr 2023, 17:22
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2023, 17:22 - 2 mart 2023, 19:22
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a sălii de sport la Gimnaziul Ion Ungureanu s. Opaci r-ul Căușeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4320, MOLDOVA, Căuşeni, s.Opaci, s/Opaci, r.Causeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mocanu Rodica
Telefonul de contact
067328786
Datele achizitiei
Data publicării
15 febr 2023, 16:46
Data ultimilor modificări
22 febr 2023, 17:22
Valoarea estimată (fără TVA)
481 996 MDL
Achizitii.md ID
21073793
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4320, MOLDOVA, Căuşeni, s.Opaci, s/Opaci, r.Causeni
Durata contractului
2 mart 2023 10:56 - 31 dec 2023 10:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a sălii de sport CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
docunentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-
16.02.23 10:58
duae.docx
Documentele la ofertă
-
16.02.23 10:58
anunt_de_participare_lucrari_.signed.pdf anunt_de_participare_lucrari_.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.02.23 17:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Profmontajcons SRL

Preţul ofertei: 333 759,61 MDL
Statut: Învingător
Motivul: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Dinamic Construct

Preţul ofertei: 374 727,83 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

INTELHOME

Preţul ofertei: 379 998,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 470 641 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări