1
Perioada de actualizare
de la 15.02.2023 13:53
până la 27.02.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2023 12:00
până la 02.03.2023 12:30
3
Licitaţie
de la 03.03.2023 14:00
până la 03.03.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 649 800 MDL
Perioada clarificărilor: 15 febr 2023, 13:53 - 27 febr 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2023, 12:00 - 2 mart 2023, 12:30
Începutul licitației: 3 mart 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie A4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corduneanu Elena
Telefonul de contact
022-868-066
Datele achizitiei
Data publicării
15 febr 2023, 13:48
Data ultimilor modificări
16 febr 2023, 22:52
Valoarea estimată (fără TVA)
1 649 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 599,20 MDL
Achizitii.md ID
21073749
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
3 apr 2023 13:52 - 31 dec 2023 13:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 22600.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (4).docx
Documentele la ofertă
-
15.02.23 13:53
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
-
15.02.23 13:53
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
15.02.23 13:53
anexa.docx
Documentele la ofertă
-
15.02.23 13:53
anunț de partcipare.pdf anunț de partcipare.pdf
Documentele la ofertă
-
15.02.23 13:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 521 997 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 1 522 110 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Hârtie A4
Data:
16 febr 2023, 22:52
Subiectul întrebării:
condittile de livrare
Întrebare:
este posibil de livrat totata cantitate o data ?
Răspuns (17 febr 2023, 07:54):
Livrarea se efectuează de către Vânzător - la sediile subdiviziunilor subordonate IGP, în decurs de 45 zile, asumându-și toate riscurile și toate cheltuielile care intervin în procesul transportării Bunurilor; - la comanda Beneficiarului, pe parcursul anului 2023 la sediul Cumpărătorului (mun. Chișinău, str. Octavian Goga 33) în decurs de 5 zile, asumându-și toate riscurile și toate cheltuielile care intervin în procesul transportării Bunurilor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări