Lot 1. Servicii de telefonie mobilă și internet mobil
până la 14.02.2023 10:30
până la 17.02.2023 10:30
până la 20.02.2023 14:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Specificații tehnice minime obligatorii privind rețeaua și serviciile de comunicații mobile:
Rețeaua ofertantului trebuie să ofere obligatoriu:
a. servicii de 3G+: UMTS (HSDPA+, HSUPA).
b. servicii de 4G: LTE.
Posibilitatea efectuării apelurilor nelimitate și transmiterii/recepționării SMS nelimitate în cadrul
Posibilitatea controlării și/sau limitării consumului de bani/min. ale serviciilor extra abonament ale angajaților, echivalent serviciilor Cost Control sau limitei de credit.
Dezactivarea serviciilor telefonice mobile imediat după epuizarea minutelor incluse în abonamentul lunar pentru convorbiri voce sau SMS, cu înștiințarea obligatorie a utilizatorului prin SMS gratuit. Cerința dată nu se referă la convorbirile voce sau SMS asigurate în CUG.
Asigurarea pe perioada contractuală a serviciilor de telefonie mobilă și Internet mobil în Roaming la cerere.
Activarea serviciului Roaming de voce și date va fi efectuată doar la cererea MMPS. Nu se va percepe taxă de activare și nu se va solicita constituirea de depozite în lei sau valută pentru acest serviciu.
Taxarea apelurilor trebuie să fie efectuată la secundă, începând cu prima secundă.
Servicii suplimentare
Prestatorul are obligația de a asigura portarea numerelor existente (dacă este cazul) gratuit, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și continuitatea serviciilor pe perioada portabilității.
Asigurarea serviciului de apel în așteptare.
Asigurarea posibilității reținerii apelurilor pe linie.
Asigurarea posibilității redirecționării apelurilor.
Asigurarea la cererea Ministrului Muncii și Protecției Sociale a activării/dezactivării gratuite a mesageriei vocale, cu posibilitatea consultării mesageriei vocale, precum și notificării, atunci cînd utilizatorul are telefonul închis, se află într-o zonă fără acoperire, sau este angajat într-o altă convorbire.
Asigurarea la cerere a suspendării pe o anumită durată sau deconectării complete a unor servicii oferite fără taxări suplimentare.
Servicii de suport
Prestatorul va asigura consultarea gratuită de către abonat a numărului de minute de convorbiri utilizate/consumate, precum și balanța curentă a contului.
Prestarea gratuită, fără restricții și procură, la solicitarea persoanei de contact a următoarelor servicii: schimb de SIM, schimb de abonament, schimb de număr, suspendarea temporară și păstrarea numărului pe toată valabilitatea contractului.
Asigurarea la solicitare a activării/înlocuirii gratuite a cartelelor SIM în caz de furt, pierdere sau deteriorare, cu posibilitatea păstrării numărului de telefon.
Actualizarea stării lunare a abonamentelor până la emiterea facturii (de exemplu: activări de SIM-uri, suspendări temporare, etc.), în conformitate cu modificările transmise de către Ministerul Muncii și Protecției Sociale.
Prestatorul are obligația de a asigura un program de asistență tehnică 24 ore/zi, 7 zile/săptămână, la care se va apela prin intermediul a cel puțin un număr de telefon (apel gratuit) și a unei adrese de e-mail pentru a soluționa diverse probleme.
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Moldtelecom
Orange Moldova
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.
Moldcell SA
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.