1
Perioada de actualizare
de la 10.02.2023 16:03
până la 21.02.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.02.2023 15:00
până la 17.03.2023 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 66 205 EUR
Perioada clarificărilor: 10 febr 2023, 16:03 - 21 febr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2023, 15:00 - 17 mart 2023, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În conformitate cu documentația de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
022 20-15-38
Datele achizitiei
Data publicării
10 febr 2023, 15:54
Data ultimilor modificări
10 febr 2023, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
66 205 EUR
Achizitii.md ID
21073447
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
19 mart 2023 16:03 - 30 dec 2023 16:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea echipamentelor bactericide pentru transport public în cadrul Proiectului “MOVE IT like Lublin” CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 310.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet_sarcini_signed.pdf caiet_sarcini_signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.02.23 16:03
duae_ro_0.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.23 16:03
e3h3_awardproc_en.pdf e3h3_awardproc_en.pdf
Documentele la ofertă
-
10.02.23 16:03
declaratie_beneficiari_ro.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.23 16:03
ds_bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.23 16:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AELO GRUP

Preţul ofertei: 62 310 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ImpulsProGroup

Preţul ofertei: 66 960 EUR
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări