1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2023 08:36
până la 20.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2023 10:00
până la 28.02.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 089 004,80 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2023, 8:36 - 20 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2023, 10:00 - 28 febr 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituției de învățămînt IP LT”Waldorf”, perioada anului 2023
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD - 2045, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Studenților11,
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Munteanu Olga
Telefonul de contact
069065079
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2023, 8:28
Data ultimilor modificări
9 febr 2023, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 089 004,80 MDL
Achizitii.md ID
21073276
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD - 2045, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Studenților11,
Durata contractului
7 mart 2023 08:00 - 31 dec 2023 07:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituției de învățămînt IP LT”Waldorf”, perioada anului 2023 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro .doc
Documentele la ofertă
-
9.02.23 08:36
caiet de sarcini nr.2 (2).docx
Specificaţie tehnică
-
9.02.23 08:36
duae_ro 2021 (1).doc
Documentele la ofertă
-
9.02.23 08:36
formulare anexa 7, 8, 9, 10,12, 14, 22,23,24,25 .doc
Documentele la ofertă
-
9.02.23 11:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MUZCAFE PLUS

Preţul ofertei: 1 089 004,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta

Preţul ofertei: 1 089 004,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în baza decizie ANSC Nr.03D-317-23 din 26.05.2023 întrunește cerintele de calificare și selecție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări