Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
08.02.2023 18:05
până la 22.02.2023 13:35
până la 22.02.2023 13:35
2
Propunerea ofertelor
de la
22.02.2023 13:35
până la 02.03.2023 13:35
până la 02.03.2023 13:35
3
Licitaţie
03.03.2023 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 035 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 febr 2023, 18:05 - 22 febr 2023, 13:35
Perioada de depunere a ofertelor:
22 febr 2023, 13:35 - 2 mart 2023, 13:35
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziţionarea Separator CUT-OUT
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 180A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2023, 18:05
Data ultimilor modificări
21 febr 2023, 9:04
Achizitii.md ID
21073273
MTender ID
CPV
31200000-8 - Aparate de distribuţie şi control ale energiei electrice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Anunt de participare pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Documentele la ofertă
-
8.02.23 18:05
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Istoricul documentului
-
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
ID: a3ba2ff3-c4fa-4f6b-b9cf-5f4396738c4e
Specificaţie tehnică
-
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
ID: a3ba2ff3-c4fa-4f6b-b9cf-5f4396738c4e
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
-
20.02.23 13:35
Data:
21 febr 2023, 09:04
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Bună ziua!
Ați putea specifica care sunt termenii aproximativi de livrare pe care îi solicitați?
În caietul de sarcini nu este..
Această clarificare e necesară pentru întocmirea graficului de livrare a bunurilor.
Răspuns (22 febr 2023, 09:33):
Bună ziua. Luind in consideratie, ca in luna aprilie se incep lucrarile de reconstructie, termenii aproximativi de livrare ar fi de dorit sa fie linga aceasta perioada. În caietul de sarcini este cererea de prezentare a graficului de livrare.
Data:
22 febr 2023, 09:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Conform caietului de sarcini ați solicitat formular de ofertă.
Acest formular este vechi, respectiv nu se mai află în documentația standart privind achiziția de bunuri.
La achiziția de bunuri se solicită formularele 22, 23, dar ele nu sunt pe achiziția inițiată de d-stră.
Se poate depune un formular de ofertă îîn formă liberă?
Sau se poate depune doar formularul d-stră din caietul de sarcini?
Răspuns (22 febr 2023, 10:12):
Buna ziua. Vă atragem atenția, ca SA RED-Nord petrece achizițiile conform Legii nr. 74, din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, si nu cade sub cerintele de documentația standart privind achiziția de bunuri. Modselul formularului de oferta este inclus in caietului de sarcini si trebuie sa fie indeplinit exact.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK