1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2023 11:49
până la 20.02.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2023 09:00
până la 16.03.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 24 500 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2023, 11:49 - 20 febr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2023, 9:00 - 16 mart 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Casete Universal drept, 60-4,8; 15mm, de unică folosință, steril.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2023, 11:44
Data ultimilor modificări
15 febr 2023, 10:21
Valoarea estimată (fără TVA)
24 500 MDL
Achizitii.md ID
21073213
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
20 mart 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
6.Casete pentru stepler Endo GIA™ CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:49
7.duae 21073213.doc
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:49
5.anunt de participare 21073213.pdf 5.anunt de participare 21073213.pdf
Documentele la ofertă
-
15.02.23 10:21
6.doc. standard 21073213.docx
Documentele la ofertă
-
15.02.23 10:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Oxivit med

Preţul ofertei: 31 815 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ok
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări