1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2023 16:06
până la 12.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2023 10:00
până la 19.02.2023 10:30
3
Licitaţie
de la 20.02.2023 14:00
până la 20.02.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 178 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2023, 16:06 - 12 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2023, 10:00 - 19 febr 2023, 10:30
Începutul licitației: 20 febr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

- La încărcarea cartușelor se va utiliza toner/cerneală de la producătorul imprimantei (original) și la cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul încărcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartuș trebuie să corespundă cu originalul.
- Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul.
- Perioada de garanție pentru serviciile de încărcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet.
- Încărcarea cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- La cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul regenerat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcări după restaurare/reparație.
- În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartuș restaurat de către operatorul economic, acesta trebuie schimbat în aceeași zi cu unul nou din contul operatorului economic în termen de 1 oră din momentul în care operatorul economic este anunțat prin telefon.
- La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare (reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc).
- Regenerarea (repararea) cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiper Natalia
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2023, 15:49
Data ultimilor modificări
7 febr 2023, 16:06
Valoarea estimată (fără TVA)
178 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 786,67 MDL
Achizitii.md ID
21073143
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
21 febr 2023 16:05 - 31 dec 2023 16:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1. Alimentare cartușe CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1563.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
1.2. Regenerare (reparație cartuș, drum unit) cartușe CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 520.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare 07022023.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:06
anunt particip cartuse.pdf anunt particip cartuse.pdf
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:06
duae servicii incarc cartuse.doc
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:06
ds_bunuri_servicii_omf_servicii incarc cartuse.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MAGICTON SRL

Preţul ofertei: 170 271,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DEMI-PRINT

Preţul ofertei: 170 836,66 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări