Achiziţie publică
21073143
Lotul 1. Alimentare și regenerare (reparație cartuș, drum unit) cartușe pentru imprimante ANSP, mun.Chisinau, str.Gh.Asachi 67a
1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2023 16:06
până la 12.02.2023 10:00
până la 12.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2023 10:00
până la 19.02.2023 10:30
până la 19.02.2023 10:30
3
Licitaţie
de la 20.02.2023 14:00
până la 20.02.2023 14:09
până la 20.02.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
178 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
7 febr 2023, 16:06 - 12 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 febr 2023, 10:00 - 19 febr 2023, 10:30
Începutul licitației:
20 febr 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
- La încărcarea cartușelor se va utiliza toner/cerneală de la producătorul imprimantei (original) și la cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul încărcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartuș trebuie să corespundă cu originalul.
- Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul.
- Perioada de garanție pentru serviciile de încărcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet.
- Încărcarea cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- La cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul regenerat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcări după restaurare/reparație.
- În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartuș restaurat de către operatorul economic, acesta trebuie schimbat în aceeași zi cu unul nou din contul operatorului economic în termen de 1 oră din momentul în care operatorul economic este anunțat prin telefon.
- La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare (reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc).
- Regenerarea (repararea) cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul încărcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartuș trebuie să corespundă cu originalul.
- Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul.
- Perioada de garanție pentru serviciile de încărcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet.
- Încărcarea cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- La cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul regenerat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcări după restaurare/reparație.
- În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartuș restaurat de către operatorul economic, acesta trebuie schimbat în aceeași zi cu unul nou din contul operatorului economic în termen de 1 oră din momentul în care operatorul economic este anunțat prin telefon.
- La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare (reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc).
- Regenerarea (repararea) cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2023, 15:49
Data ultimilor modificări
7 febr 2023, 16:06
Valoarea estimată (fără TVA)
178 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 786,67 MDL
Achizitii.md ID
21073143
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
21 febr 2023 16:05 - 31 dec 2023 16:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1. Alimentare cartușe
CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1563.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
1.2. Regenerare (reparație cartuș, drum unit) cartușe
CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 520.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
MAGICTON SRL
Preţul ofertei:
170 271,33 MDL
Statut:
Învingător
corespunde cerintelor solicitate
23.02.23 14:41
Motivul: corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
specificaţii tehnice.signed.pdf
specificaţii tehnice.signed.pdf
ID: 2bb2f0f4-6f63-4576-a402-bbf48db33f19
Documente de depunere
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 38e63875-0c21-467b-8c29-83a81aaad98a
Documente de depunere
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
Documente de depunere
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
Documente de depunere
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
anexa 7 cerere participare.signed.pdf
anexa 7 cerere participare.signed.pdf
ID: 595b1cd1-a103-4e55-a98c-bf9156929a10
Documente de depunere
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
certificat cont bancar.signed.pdf
certificat cont bancar.signed.pdf
ID: 7339433d-536d-4e47-9571-26c733c2f835
Documente de depunere
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
lipsa datorii 2023.signed.pdf
lipsa datorii 2023.signed.pdf
ID: 945f3a5e-66a6-4457-9089-c6de4abd95bf
Documente de depunere
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
Documente de depunere
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
iso 9001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
iso 9001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 27dff321-0e41-46c2-ade7-17e999b213da
Propunere financiară
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
22.02.23 16:01
ansp oferta de pret.signed.pdf
ansp oferta de pret.signed.pdf
ID: 5e2a1f18-5d0c-428a-8eea-5e41716e7ec5
Propunere financiară
Data încărcării:
13.02.23 12:36
Data deschiderii:
22.02.23 16:01
2
Denumirea participantului:
DEMI-PRINT
Preţul ofertei:
170 836,66 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
8. declaratia priv valabilitatea ofertei anea8.signed.pdf
8. declaratia priv valabilitatea ofertei anea8.signed.pdf
ID: 11a39a7b-add0-45ae-8956-ff40f0929589
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:04
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
6. certificat de atribuire a contului bancar.signed.pdf
6. certificat de atribuire a contului bancar.signed.pdf
ID: 400f96a7-91c3-48c9-90ec-a7888c87a42c
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:05
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
1. duae servicii incarc cartuse.signed.pdf
1. duae servicii incarc cartuse.signed.pdf
ID: 50f1350a-5697-49d0-b7d1-580b6012d035
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:04
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
9. certificat de calitate a tonerului iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
9. certificat de calitate a tonerului iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 6da2305e-cf7d-4477-925f-0749c1cf77f9
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:04
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
7. certificat demi-printl datorii la stat .signed .pdf
7. certificat demi-printl datorii la stat .signed .pdf
ID: 8e8291f9-7426-41c3-97e1-4eece7a453e0
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:04
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
2. cerere de participare anexa 7.signed.pdf
2. cerere de participare anexa 7.signed.pdf
ID: b409531a-b631-48b7-a1c6-4352f2239a22
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:04
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
4. specificatie de pret anexa 23.signed.pdf
4. specificatie de pret anexa 23.signed.pdf
ID: c57690e6-5de9-4dc1-873e-28c5ca3e426f
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:04
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
3. specificatii tehnie anexa22.signed.pdf
3. specificatii tehnie anexa22.signed.pdf
ID: f7fa1792-5041-4c6b-9018-93e72dbd1281
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:04
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
5. extras din registrul de stat .pdf
5. extras din registrul de stat .pdf
ID: fd0c8e3d-4241-4206-96c4-f04b0c5e2369
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 12:04
Data deschiderii:
20.02.23 14:10
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK