1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2023 15:09
până la 13.02.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2023 13:00
până la 17.02.2023 13:00
3
Licitaţie
de la 20.02.2023 13:00
până la 20.02.2023 14:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 329 166,66 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2023, 15:09 - 13 febr 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2023, 13:00 - 17 febr 2023, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Îngrășăminte minerale pentru anul 2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare 180, bir.1210
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Braileanu Eugeniu
Telefonul de contact
022-780-056
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2023, 15:09
Data ultimilor modificări
9 febr 2023, 11:35
Achizitii.md ID
21073125
CPV
14300000-4 - Produse anorganice chimice şi îngrăşăminte minerale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae ingrasaminte 2023.doc
Documentele la ofertă
-
7.02.23 15:09
ds ingrasaminte 2023.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.23 15:09
Data:
9 febr 2023, 11:35
Subiectul întrebării:
Documentele de atribuire
Întrebare:
Punctul8. Garanție de bună execuție a contractului .(Banca comercială, la cererea ofertantului cîştigător, va completa acest formular pe foaie cu antet, în conformitate cu instrucţiunile de mai jos), doar cîștigatorul licitației va avea nevoie de garanție bancară, este necesar de a exclude acest document din lista obligatorie.
Răspuns (9 febr 2023, 12:08):
(8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Așadar, garanția de bună execuție va fi prezentată la momentul încheierii contractului de achiziții.
Data:
9 febr 2023, 11:37
Subiectul întrebării:
Documentele de atribuire
Întrebare:
Punctul9. Declarație privind comfirmarea identiatii. În DUAE noi confirmam toate punctele privind (fraude,coruptie,spalare de bani) , pentru ce este nevoie de a dubla confirmarea în DUAE și in documentul 9.
Răspuns (9 febr 2023, 12:01):
Declarației privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani, care conform Ordinului Ministrului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020 este parte componentă a documentației de atribuire și urmează a fi prezentată obligatoriu de către ofertanții desemnați câștigători.
Data:
9 febr 2023, 11:40
Subiectul întrebării:
Documentele de atribuire
Întrebare:
Punctul2. Oferta-formularul ofertei semnat electronic de catre operatorul economic. Care formular este nevoie de completat în punctul dat? Dacă noi oferim oferta tehnică și oferta de preț
Răspuns (9 febr 2023, 12:11):
Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conține -Specificaţii tehnice (anexa nr. 22); 2) Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23);
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.