Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 128 710 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2023, 13:37 - 4 mart 2023, 14:08
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2023, 14:08 - 17 mart 2023, 14:08

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amestecuri de beton asfaltic, emulsii bituminoase, bitum
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.71, p.1, lit. (b) a Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015.
Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
b) numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Data anulării
27 mart 2023, 15:48
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2023, 13:37
Data ultimilor modificări
27 mart 2023, 15:49
Achizitii.md ID
21073105
CPV
44110000-4 - Materiale de construcţii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
9 febr 2023, 15:54
Subiectul întrebării:
Licitatia se va desfasura pe loturi aparte?
Întrebare:
Buna ziua, licitatia se va desfasura pe loturi aparte?
Răspuns (9 febr 2023, 15:56):
Bună ziua. Da, se va desfășura pe loturi aparte
Data:
23 febr 2023, 13:59
Subiectul întrebării:
Termenul de garanţie a mărfii
Întrebare:
Buna ziua, in baza carui act normativ Autoritatea contractanta solicita termen de garantie - min. 2 ani
Răspuns (28 febr 2023, 14:04):
Bună ziua. Pe parcursul anului întreprinderea municipală execută atît lucrări de reparații curente cît și capitale. Documentația normativ tehnică reglementează garanția lucrărilor respective care poate varia de la 1 an și mai mult. Din acest motiv s-a solicitat ca termenul de garanție la materialele folosite pentru lucrări să fie de min. 2 ani.
Data:
28 febr 2023, 14:29
Subiectul întrebării:
Termen de garantie
Întrebare:
Buna ziua, nu confundati termenul de garantie a lucrarilor cu marfa. Vinzatorul nu este responsabil de calitatea lucrarilor care le executa Autoritatea contractanta. Performanta produsului final depinde atit de respectarea procesului de producere cit si respectarea procesului tehnologic de punere in opera. Nu trebuie pasata obligatiunea de garantie a executorului la vinzatorul de marfa. Excludeti cerinta data din anuntul de participare
Răspuns (2 mart 2023, 14:08):
Bună ziua. Termenul de garanție a lucrărilor a fost menționat ca un exemplu a situației cu care se întilnește întreprinderea noastră și avînd o experiență destul de mare în domeniu s-a solicitat ca bunurile să dețină o garanție de min. 2 ani
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.