Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
02.02.2023 15:24
până la 07.02.2023 15:00
până la 07.02.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
07.02.2023 15:00
până la 10.02.2023 15:00
până la 10.02.2023 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
199 999,99 MDL
Perioada clarificărilor:
2 febr 2023, 15:24 - 7 febr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 febr 2023, 15:00 - 10 febr 2023, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Piese de schimb si accesorii pentru masini de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2023, 15:24
Data ultimilor modificări
6 febr 2023, 11:16
Achizitii.md ID
21072773
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Piese de schimb si accesorii pentru masini de birou
Buget: 162500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Placa de extindere abonati digitali
Buget: 5833.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare-piese si accesorii pentru masini de birou.semnat.pdf
anunt de participare-piese si accesorii pentru masini de birou.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
2.02.23 15:24
Piese de schimb si accesorii pentru masini de birou
Data:
3 febr 2023, 18:53
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word.
Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați.
Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare.
Mulțumim anticipat!
Răspuns (6 febr 2023, 11:18):
Buna ziua. Rugamintea Dvs a fost efectuata.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK