Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21072703
1
Perioada de actualizare
de la
01.02.2023 19:47
până la 11.02.2023 11:00
până la 11.02.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.02.2023 11:00
până la 15.02.2023 11:00
până la 15.02.2023 11:00
3
Licitaţie
de la
16.02.2023 14:00
până la 16.02.2023 14:59
până la 16.02.2023 14:59
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 750 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 febr 2023, 19:47 - 11 febr 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 febr 2023, 11:00 - 15 febr 2023, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de reparatie capitală a acoperișului și schimbarea tîmplăriei (ferestre și uși) la clădirea Casei de Cultură din s.Puhaceni, r-ul Anenii Noi (REPETAT)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6529, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Puhăceni, str. Centrala, 23
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veaceslav Plamadeala
Telefonul de contact
+37369490939
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
1 febr 2023, 19:47
Data ultimilor modificări
2 febr 2023, 1:17
Achizitii.md ID
21072703
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
1a catalog de preţuri unitare (acoperis cc puh) - formular nr 5 + f7 (caiet sarcini) _red1_2023.docx
Specificaţie tehnică
- 1a catalog de preţuri unitare (acoperis cc puh) - formular nr 5 + f7 (caiet sarcini) _red1_2023.docx
1.02.23 19:47
duae_ro_0_acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp2023.doc
Documentele la ofertă
- duae_ro_0_acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp2023.doc
1.02.23 19:47
1a catalog de preţuri unitare (acoperis cc puh) - formular nr 5 + f7 (caiet sarcini) _red1_2023.signed.pdf
1a catalog de preţuri unitare (acoperis cc puh) - formular nr 5 + f7 (caiet sarcini) _red1_2023.signed.pdf
Specificaţie tehnică
- 1a catalog de preţuri unitare (acoperis cc puh) - formular nr 5 + f7 (caiet sarcini) _red1_2023.signed.pdf
1.02.23 19:47
duae_ro_0_acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp2023.signed.pdf
duae_ro_0_acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
- duae_ro_0_acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp2023.signed.pdf
1.02.23 19:47
ds_lucrari acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp.docx
Documentele la ofertă
- ds_lucrari acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp.docx
1.02.23 19:47
anexa nr2 - anunt lucrari repar acoperis si schimb tamplarie cc puh new_lp.docx
tenderNotice
- anexa nr2 - anunt lucrari repar acoperis si schimb tamplarie cc puh new_lp.docx
1.02.23 19:47
ds_lucrari acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp.signed.pdf
ds_lucrari acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp.signed.pdf
Documentele la ofertă
- ds_lucrari acoperis + timplarie cc puh (sat euro)_newlp.signed.pdf
1.02.23 19:47
anexa nr2 - anunt lucrari repar acoperis si schimb tamplarie cc puh new_lp.signed.pdf
anexa nr2 - anunt lucrari repar acoperis si schimb tamplarie cc puh new_lp.signed.pdf
tenderNotice
-anexa nr2 - anunt lucrari repar acoperis si schimb tamplarie cc puh new_lp.signed.pdf
1.02.23 19:47
f_22 1a acoperis cc puh - formular eval produse ofertate.xlsx
Criterii de evaluare
-Formular-declarație privind conformitatea produselor ofertate cu cerințele licitației.
Se completează corespunzător cerințelor, pentru toți parametrii tehnici solicitați ai produselor ofertate (planificate a fi utilizate) conform caietului de sarcini !!!
Notă: Completarea incompletă cu informațiile solicitate în formular va servi temei pentru respingerea ofertei.
2.02.23 01:17
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp_red1.signed.pdf
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp_red1.signed.pdf
Istoricul documentului
-
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp_red1.signed.pdf
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp_red1.signed.pdf
ID: c9fe6b5d-f3d7-47e8-8ed8-18c99128bf00
Specificaţie tehnică
-
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp.docx
ID: c9fe6b5d-f3d7-47e8-8ed8-18c99128bf00
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
-2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp_red1.signed.pdf
2.02.23 01:17
f_22 2a schimbarea timplariei cc puh - formular eval produse ofertate.xlsx
Criterii de evaluare
-Formular-declarație privind conformitatea produselor ofertate cu cerințele licitației.
Se completează corespunzător cerințelor, pentru toți parametrii tehnici solicitați ai produselor ofertate (planificate a fi utilizate) conform caietului de sarcini !!!
Notă: Completarea incompletă cu informațiile solicitate în formular va servi temei pentru respingerea ofertei.
2.02.23 01:17
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp_red1.docx
Istoricul documentului
-
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp_red1.docx
ID: edbbc989-61a5-4e2a-b732-a659e232f287
Specificaţie tehnică
-
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp.signed.pdf
2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp.signed.pdf
ID: edbbc989-61a5-4e2a-b732-a659e232f287
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
-2a schimbarea timplariei cc puh f-5 (catalog preturi) + f7 (caiet de sarcni) newlp_red1.docx
2.02.23 01:17
Data:
1 febr 2023, 20:21
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
De ce ati anulat tenderul precedent?
Orice OE participant la procedura are anumite cheltuieli financiare.
Ar fi bine ca, organele competente sa ia atitudine la astfel de cazuri.
Răspuns (1 febr 2023, 20:24):
Salut, s-au produs unele erori la criteriile de evaluare a ofertelor. Ne cerem scuze pentru incomoditatile create.
Data:
2 febr 2023, 10:28
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
Despre care organe competente vorbim,ELE NU EXISTA IN TARA NOASTRA,face fiecare ce ii trece prin cap,hotie la drumu mare!!!!
Răspuns (2 febr 2023, 10:32):
Salut, Vă înțeleg nemulțumirea. Vă rog să reușim la valorificarea acestei teme importante pentru comunitatea noastră. Vă mulțumim.
Data:
2 febr 2023, 12:42
Subiectul întrebării:
Licitatia
Întrebare:
Tipul de licitatie ales de AC contravine HG Nr. 774 din 04-10-2013 fiind faptul ca nu intruneste sectiunea 2. Ar fi opurtun pentru licitatia data sa fie de tip deschisa cu aceleasi condiitii doar sa fie suma finala fixa ofertata de catre OP dar nu prin licitatie electronica cu trei runde de micsorare.Nu este un serviciu fix dar este o multitudine de tipuri de lucrari.Acest tip de licitatie presupune aplicarea doar atunci cin aveti procurarea doar un utilaj,produs,sau serviciu in cazul lucrarilor de asa valoare este oportun de ales alt tip de procedura de licitatie in confermitate cu anuntul de participare
Răspuns (2 febr 2023, 14:18):
Salut. Da, presupunem că ar putea unele inconveniente pe motivul unui efort suplimentar, dar, ne-am gândit că, opțiunea licitației electronice ar putea să ajute obținerea unui preț mai bun pentru noi, dar, totodată, ar fi și o oportunitate pentru concurenți, să aibă opțiunea să-și revizuiască puțin prețul inițial ofertat, pentru a câștiga într-un final contractul. Uneori, taman o mică diferență de preț poate aduce satisfacția pentru volumul de lucru depus la pregătirea ofertei pentru licitație. Ne-am gândit cum sa fie mai bine pentru toți, și, ne-am bucura să fim înțeleși pentru această opțiune aleasă.
Data:
2 febr 2023, 15:06
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Iarasi va contraziceti, din motiv ca, ati solicitat criteriul de atribuire a contractului "Preţul cel mai scăzut" exact ca in licitatia precedenta, iar acum, invocati diferite aberatii doar ca sa nu dati expicatii motivul anularii tenderului precedent.
Nu ati modificat nicio o cerinta nici la volume si nici la acte.
E clar vadit ca, a fost un moft (interes) personal pentru a evalua ofertele precedente.
Răspuns (2 febr 2023, 15:39):
Salut. M-aș bucura să mă sunați la Nr indicat în anunțul de participare, și să-mi comunicați toate neconformitățile care le-ați observat la caietul de sarcini și criteriile de atribuire.
De asemenea, în cazul procedurii precedente anulate, așa cum probabil ați observat, în caietul de sarcini era stabilit criteriul de atribuire a contractului - cel mai mic preț, iar, pe platforma achiziții.md, era stabilit criteriul - cel mai bun raport preț-calitate, de unde rezultă că, ne-am pomenit într-o situație foarte dificilă în a alege după ambele criterii simultan. Sugestia privind anularea precedentei licitații ne-a fost sugerată de mai mulți specialiști în domeniul achizițiilor publice, inclusiv a fost acceptată de AAP. Apropo, toți participanții la acea licitație au fost anunțați despre motivele anulării licitației. În cazul Dvs, dacă n-ați participat, atunci cred că ar trebui să Vă bucure noua oportunitate de a câștiga acest contract, desigur, dacă aceasta urmăriți prin clarificările nefondate care le tot adresați.
Referitor la celelalte mențiuni ale Dvs, verificați atent caietul de sarcini și documentația de atribuire, veți observa mai multe modificări, menite să ușureze munca tuturor.
Sper să ne concentrăm pe munca noastră care ne aduce plăcere, și nu pe lucruri inutile, despre care am putea discuta la telefon. Vă mulțumim. Sănătate Vă dorim.
Data:
6 febr 2023, 13:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In forma 5 deviz reparatia acoperisului poz 10 CN50A Tratament ignifug al lemnariei; Vopsire ferme metalice, arce, grinzi, capriori, cosoroabe, in resurse este dat cu aceleas cod 2430116104841 Vopsele uscate pentru vopsiri interioare ,2430116104841 Vopsele alchidice pentru metal (interior/exterior), cu 3 componente (neutralizare coroziune, grund și strat decorativ), pentru protecție anticorozivă a fermelor metalice ale acoperișului. Explicati daca sint necesare ambele tipuri de vopisele.
Răspuns (6 febr 2023, 13:47):
Salut, da, sunt necesare ambele tipuri de vopsele, în volumele specificate în caietul de sarcini. La etapa executării lucrărilor vor fi stabilite volumele precise de lucrări și materiale care se vor consuma pentru executarea deplină a tuturor lucrărilor. Vă mulțumim.
Data:
6 febr 2023, 16:20
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
In caietul de sarcini publicat repetat s-au facut modificari dar suma estimativa a ramas aceeasi.Cum se explica acest fapt?
Răspuns (6 febr 2023, 16:31):
Salut. Ținând cont de situația existentă pe piața locală, prognozele pentru următoarele luni, dar și luând în considerare experiența licitațiilor de tematică din ultimele luni, estimăm ca suma planificată să se încadreze în sumele ofertelor participanților la această licitație, iar, în cazul că sumele ofertelor vor fi mai mari decât sumele estimate, vom căuta să acoperim aceste diferențe. Totodată, îi încurajăm pe toți ofertanții să stabilească prețurile competitive pentru volumul solicitat de lucrări.
Data:
7 febr 2023, 16:00
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Placi vata minerala pentru termoizolarea acoperisuri-strat superior: grosimea-50mm cu densitatea, minum-175 kg/m3- Asa tip de vata deja nu se mai produce? Ajustati densitatea respectiva.
Răspuns (8 febr 2023, 20:51):
Salut.
Solicităm respectuos să reușiți cumva să faceți rost de vata minerală conform cerințelor din caietul de sarcini, cu densitatea >=175 kg/m3 cu grosimea 50mm. Pentru orientare, dintre produsele care ar fi disponibile pe piață, pot fi - Vata minerala ТЕХНОРУФ В ОПТИМА (180 (±15) kg/m3) sau ТЕХНОРУФ В ПРОФ (190 (±15) kg/m3), sau, la limită, s-ar încadra produsul - ТЕХНОРУФ В ЭКСТРА (170 (±15) kg/m3. Vă mulțumim.
Data:
7 febr 2023, 16:23
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Ati publicat F5 pentru caietul de sarcini dar nu este clar CF15A Tencuieli interioare si exterioare sclivisite, executate manual, cu mortar de ciment M 100-T de 2 cm grosime medie, la pereti din beton sau caramida, cu suprafete plane (la parapet ) ---- de ce sa lasat si mortar si ciment+nisip in pozitie??
Răspuns (7 febr 2023, 20:41):
Salut.
Poz. 176 - 2664102102010 Mortar ciment 100-T(pt.informatie) - 0,024 m3/m2 este indicată pentru informatie, fiind o sugestie de orientare pentru nivelul minim al calității și volumul produsului finit (mortarul) necesar a fi utilizat pentru executarea lucrărilor din poz. 170 (26 -CF15A). La acest simbol de norme, ofertantul va include sortimentul resurselor, cantitatea și prețul lor pentru toate codurile de resurse cu excepția poz. 176 - 2664102102010 Mortar ciment 100-T(pt.informatie) - 0,024 m3/m2.
Data:
8 febr 2023, 15:07
Subiectul întrebării:
Formular deviz nr1
Întrebare:
Va rugam insistent sa publicati caietul de sarcini si anume Formularul de deviz nr1 conform win-smeta.
Va rugam sa lasati elementele de pictura la o parte si sa dati dovata de profesionalism.
Caietul de sarcini trebuie sa contina Simbol norme, denumire lucrare, u/m si cantitate.
Va rugam ca, celelalte solicitari sa le expuneti printr-o nota infromativa ca anexa la anuntul de participare.
D-le primar, insistam sa tineti cont de cele relatate mai sus.
OE participanti la licitatie sunt companii de constructii, nicidecum scriitori (pentru a face toate inscrisurile care le-ati inventat) sau pictori.
Va rugam insistent, consultati un inginer-devizier licentiat in domeniu si modificati toate caricaturile date.
Răspuns (8 febr 2023, 21:16):
Salut. Vă rog să atrageți atenția că, în sistemul informațional achizitii.md si mtender.gov.md este încărcat formularul comun F5+F7 - 1a Catalog de preţuri unitare (Acoperis CC Puh) - Formular Nr 5 + F7 (Caiet Sarcini) _Red1_2023.signed.pdf, care, descrie cu lux de amănunte toate volumele (cantitatea) de lucrări și consumul de resurse la unitatea de măsură pentru fiecare Simbol norme şi Cod resurse.
Toate descrierile care le regăsiți în acest document, sunt menționate expres pentru a detalia cerințele minime ale aspectelor tehnice și de performanță ale produselor/materialelor/lucrărilor serviciilor care urmează a fi îndeplinite la executare lucrărilor solicitate. Vă rog să ne informați despre neclaritățile apărute, astfel încât, să Vă putem ajuta la clarificarea neclarităților apărute. Suntem disponibili să conlucrăm constructiv pentru a evita toate neclaritățile. Mizăm pe înțelegerea și disponibilitatea Dvs pentru identificarea soluțiilor la toate neclaritățile apărute, de altfel, nu înțeleg raționamentul implicării superficiale la realizarea a astfel de teme importante, a căror achitare, tare mult depinde de decizia comisiei naționale de recepție a lucrărilor executate. Vă mulțumim.
Data:
8 febr 2023, 15:12
Subiectul întrebării:
2
Întrebare:
Pur si simplu-incompetenta totala din partea Autoritatii Contractante.
Răspuns (8 febr 2023, 21:22):
Salut. Ne-am bucura să vedem gradul Dvs de competență, inclusiv la tema lucrărilor anunțate în licitație, de altfel, s-ar părea că, umrăriți alte interese, care nu taman sunt pe interesul nostru. Cel mai probabil că, la grădiniță vom anunța lucrări în anul viitor, incluisv pentru reparații în încăperile grupei pregătitoare. Vă mulțumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK