1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2023 10:15
până la 09.02.2023 12:54
2
Propunerea ofertelor
de la 09.02.2023 12:54
până la 22.02.2023 11:54
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 29 490 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2023, 10:15 - 9 febr 2023, 12:54
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2023, 12:54 - 22 febr 2023, 11:54
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

– Controlul ermeticitații- cuplărilor magistrarilor de gaze si inlaturarea defectelor
– Regenerare și schimbarea absorbentilor la filter în rețeaua de gaze
– Testarea puritații injectorului si curațirea lui
– Testarea puritații și curațirea detectorului DTP
– Controlul și reglarea sistemului de indicație a parametrilor
– Testarea și reglarea corespunderii debitului de gaz purtator
– Testarea functionarii și înlaturarea defectelor înregistratorului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2023, 9:39
Data ultimilor modificări
9 febr 2023, 10:08
Valoarea estimată (fără TVA)
29 490 MDL
Achizitii.md ID
21072509
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
28 febr 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3. Cromatograf CROM-5 CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
7. duae (nr.146 din 26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
30.01.23 10:15
6. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.23 12:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

REPELCOM

Preţul ofertei: 29 490 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări