Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21072362
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 945 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 ian 2023, 15:18 - 6 febr 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 febr 2023, 0:00 - 15 febr 2023, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Tractor multifuncțional și utilaje în cadrul proiectului „Spații verzi și drumuri mai sigure pentru Sîngereii Noi
Lotul 1„ Tractor multifuncțional și utilaje”
- Tractor
- Remorca 5 tone
- Lamă de zăpadă
- Încărcător frontal
- Căuș cu maxilar
- Distribuitor de nisip tractat
- Tocator cu braț pe bază de ciocane
Lotul 2 „Cisternă 4 tone cu pompă”
- Cisternă 4 tone cu pompă
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1 lit.(g) și lit. (f), art. 7 lit. (a) și lit. (d) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice:
Argumentare: Autoritatea contractantă din proprie inițiativă anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece caietul de sarcini nu a fost intocmit conform cerințelor proectului „Spații verzi și drumuri mai sigure pentru Sîngereii Noi” (în continuare Proiect) finanțat din Fondul Național de Dezvoltare a Agriculturii și Mediului Rural. Necesitatea modificării caietului de sarcini a apărut după finisarea licitației la deschiderea ofertelor.
Articolul 7 lit. (a) și lit. (d)
Art. 7 prevede „utilizarea eficientă a banilor publici” si „promovarea unei dezvoltări durabile prin intermediul achiziţiilor publice”. Autoriatea contractantă va achiziționa unitățile tehnice cu asigurarea perioadei de exploatare și întreținere pe o perioadă de garanție de cel puțin 2 (doi) ani, perioadă indicată în cadrul Proiectului, astfel se vor minimaliza riscurile la etapa de contractare privind durabilitatea, asigurîndu-se buna funcționare a unităților tehnice.
Articolul 71 lit. (f) și lit. (g)
În oferte sint indicate cerințe cu solutii tehnice neuniforme, fapt ce face ca participanții să fie în diferite categorii de concurență și nu ne permite să facem o analiză corectă și să luăm în calcul doar partea de preț a propunerilor.
Conform formularului de aplicare la Proiect puterea motorului a unității de transport (tractorul) este de minim 96 CP și este prima deviere în procedura de achiziție. O altă deviere este perioada de garanție care în Proiect perevede cel puțin 2 ani.
Conform proiectului investițional lățimea de lucru al distribuitorului de nisip cuprinde 2,5 m și 6 m, iar ofertele sunt pînă la 2,5-5 m, ceea ce duce la supracheltuieli de combustibil și timp. Cu atît mai mult oferta cîștigătoare este din categoria distribuitorului de îngrășăminte, care are un proces de distribuire total diferit față de cel solicitat.
În urma examinării celorlalte oferte sunt diferențe intre capacitărțile tehnice din proiect, cele din caietul de sarcini și cele oferite de participanți.
La elaborarea caietului de sarcini s-au efectuat omisiuni și erori , fapt care face imposibilă realizarea procedurii de achiziție. Drept urmare va fi modificat caietul de sarcini și publicată o nouă achiziție publică.
Argumentare: Autoritatea contractantă din proprie inițiativă anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece caietul de sarcini nu a fost intocmit conform cerințelor proectului „Spații verzi și drumuri mai sigure pentru Sîngereii Noi” (în continuare Proiect) finanțat din Fondul Național de Dezvoltare a Agriculturii și Mediului Rural. Necesitatea modificării caietului de sarcini a apărut după finisarea licitației la deschiderea ofertelor.
Articolul 7 lit. (a) și lit. (d)
Art. 7 prevede „utilizarea eficientă a banilor publici” si „promovarea unei dezvoltări durabile prin intermediul achiziţiilor publice”. Autoriatea contractantă va achiziționa unitățile tehnice cu asigurarea perioadei de exploatare și întreținere pe o perioadă de garanție de cel puțin 2 (doi) ani, perioadă indicată în cadrul Proiectului, astfel se vor minimaliza riscurile la etapa de contractare privind durabilitatea, asigurîndu-se buna funcționare a unităților tehnice.
Articolul 71 lit. (f) și lit. (g)
În oferte sint indicate cerințe cu solutii tehnice neuniforme, fapt ce face ca participanții să fie în diferite categorii de concurență și nu ne permite să facem o analiză corectă și să luăm în calcul doar partea de preț a propunerilor.
Conform formularului de aplicare la Proiect puterea motorului a unității de transport (tractorul) este de minim 96 CP și este prima deviere în procedura de achiziție. O altă deviere este perioada de garanție care în Proiect perevede cel puțin 2 ani.
Conform proiectului investițional lățimea de lucru al distribuitorului de nisip cuprinde 2,5 m și 6 m, iar ofertele sunt pînă la 2,5-5 m, ceea ce duce la supracheltuieli de combustibil și timp. Cu atît mai mult oferta cîștigătoare este din categoria distribuitorului de îngrășăminte, care are un proces de distribuire total diferit față de cel solicitat.
În urma examinării celorlalte oferte sunt diferențe intre capacitărțile tehnice din proiect, cele din caietul de sarcini și cele oferite de participanți.
La elaborarea caietului de sarcini s-au efectuat omisiuni și erori , fapt care face imposibilă realizarea procedurii de achiziție. Drept urmare va fi modificat caietul de sarcini și publicată o nouă achiziție publică.
Data anulării
2 mart 2023, 13:42
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6238, MOLDOVA, Sîngerei, s.Sîngereii Noi, str.Biruintei 7
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 ian 2023, 15:18
Data ultimilor modificări
2 mart 2023, 13:43
Achizitii.md ID
21072362
MTender ID
CPV
16700000-2 - Tractoare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK