Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 090 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 ian 2023, 16:17 - 3 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 febr 2023, 10:00 - 14 febr 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674569400698 din „24” ianuarie 2023 privind achiziționarea consumabilelor și pieselor pentru mașini de francat, conducându-se de prevederile art. 75, alin. (8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A anula procedura de achiziționare a consumabilelor și pieselor pentru mașini de francat (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674569400698 din „24” ianuarie 2023), din motiv că, prețul unitar propus de către unicul operator economic „Aproservice-X” SRL este foarte mare.
2. A publica repetat procedura de achiziționare a consumabilelor și pieselor pentru mașini de francat, cu reexaminarea cantităților necesare și a bugetului planificat.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Vă mulțumim pentru participare!
1. A anula procedura de achiziționare a consumabilelor și pieselor pentru mașini de francat (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674569400698 din „24” ianuarie 2023), din motiv că, prețul unitar propus de către unicul operator economic „Aproservice-X” SRL este foarte mare.
2. A publica repetat procedura de achiziționare a consumabilelor și pieselor pentru mașini de francat, cu reexaminarea cantităților necesare și a bugetului planificat.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Vă mulțumim pentru participare!
Data anulării
22 febr 2023, 15:52
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2023, 16:17
Data ultimilor modificări
22 febr 2023, 15:53
Achizitii.md ID
21072234
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK