Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21072218
1
Perioada de actualizare
de la
24.01.2023 15:23
până la 26.01.2023 10:00
până la 26.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.01.2023 10:00
până la 30.01.2023 09:00
până la 30.01.2023 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
112 499,99 MDL
Perioada clarificărilor:
24 ian 2023, 15:23 - 26 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 ian 2023, 10:00 - 30 ian 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de mentenanță imprimante și încărcare, regenerare cartușe pentru imprimante
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2023, 15:23
Data ultimilor modificări
24 ian 2023, 15:23
Achizitii.md ID
21072218
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de mentenanță imprimante și încărcare, regenerare cartușe pentru imprimante
Buget: 112499.99 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK