1
Perioada de actualizare
de la 19.01.2023 23:01
până la 25.01.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.01.2023 13:00
până la 30.01.2023 13:00
3
Licitaţie
31.01.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 122 737,50 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2023, 23:01 - 25 ian 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 ian 2023, 13:00 - 30 ian 2023, 13:00
Începutul licitației: 31 ian 2023, 14:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul nr. 8 - conform documentației de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
068535107
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2023, 22:29
Data ultimilor modificări
19 ian 2023, 23:01
Valoarea estimată (fără TVA)
122 737,50 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 227,38 MDL
Achizitii.md ID
21072023
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Durata contractului
1 febr 2023 18:00 - 31 dec 2023 22:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie de birou - Pentru notițe, albă, format 9 x 9 x 4,5 cm CPV: 30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie
Cantitatea: 4766.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Hârtie de birou - Pentru notițe cu lipici, color divers, format 76 mm x 76 mm, сâte 100 foi CPV: 30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie
Cantitatea: 689.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae articole de papet¦ârie +či alte articole din h+órtie.docx
Documentele la ofertă
DUAE word
19.01.23 23:01
documentalťia standard articole de papet¦ârie +či alte articole din h+órtie.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard word.
19.01.23 23:01
declaratie_ro beneficiarii efectivi.doc
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
19.01.23 23:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 62 520,35 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări