1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2023 13:15
până la 30.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.01.2023 10:00
până la 22.02.2023 15:00
3
Licitaţie
23.02.2023 13:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 312 500 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2023, 13:15 - 30 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 ian 2023, 10:00 - 22 febr 2023, 15:00
Începutul licitației: 23 febr 2023, 13:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Potrivit descrierii bunurilor solicitate de către autoritatea contractantă prevăzute în
Caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2023, 12:17
Data ultimilor modificări
18 ian 2023, 13:15
Valoarea estimată (fără TVA)
312 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
312,50 MDL
Achizitii.md ID
21071877
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
14 mart 2023 12:30 - 30 dec 2023 13:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ghete tactice, culoare neagră (vară) CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
18.01.23 13:15
anexe obligatorii pentru participanți.doc
Documentele la ofertă
-formulare obligatorii
18.01.23 13:15
caiet de sarcini pentru echipamentul 2023.doc
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
18.01.23 13:15
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
18.01.23 13:15
documentația de atribuire, anunț de participare, instrucțiuni pentru participanți,caiet de sarcini.pdf documentația de atribuire, anunț de participare, instrucțiuni pentru participanți,caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-documentația de atribuire, anunț de participare, instrucțiuni pentru participanți,caiet de sarcini
18.01.23 13:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Zilant SRL

Preţul ofertei: 310 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturot cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări