1
Perioada de actualizare
de la 11.01.2023 10:10
până la 21.01.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.01.2023 13:00
până la 31.01.2023 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 936 747,50 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2023, 10:10 - 21 ian 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 ian 2023, 13:00 - 31 ian 2023, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Alexei Mateevici”, or. Cricova, pentru perioada 01.03.2023-24.12.2023” - conform documentației de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
068535107
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2023, 9:58
Data ultimilor modificări
11 ian 2023, 10:10
Valoarea estimată (fără TVA)
936 747,50 MDL
Achizitii.md ID
21071447
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Durata contractului
1 mart 2023 10:04 - 31 dec 2023 10:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Alexei Mateevici”, or. Cricova, pentru perioada 01.03.2023-24.12.2023 CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standarta_bunuri_servicii_cricova.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard.
11.01.23 10:10
duae_ro_(1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
11.01.23 10:10
anunt de participare cu norme noi.pdf anunt de participare cu norme noi.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare.
11.01.23 10:10
declaratie_ro (4).doc
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
11.01.23 10:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 936 747,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A declara învingătoare oferta operatorului economic SRL „Savuros Prim”, care corespunde condițiilor documentației de atribuire, îndeplinind toate cerințele de calificare, iar în urma aplicării factorilor de evaluare a ofertei a acumulat 100 puncte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta

Preţul ofertei: 936 747,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări