1
Perioada de actualizare
de la 11.01.2023 09:16
până la 16.01.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2023 17:00
până la 30.01.2023 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 7 755 400 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2023, 9:16 - 16 ian 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2023, 17:00 - 30 ian 2023, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Nescesita lucrari de electricitate.termice.ventilare si dotare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6819, MOLDOVA, Ialoveni, s.Mileştii Mici, c.Milestii Mici
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Zinaida Cojocari
Telefonul de contact
026868572
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2023, 9:16
Data ultimilor modificări
12 ian 2023, 14:53
Achizitii.md ID
21071440
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae mileștii mici.signed.pdf duae mileștii mici.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Duae Milestii Mici
11.01.23 09:16
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
11.01.23 09:16
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
12.01.23 14:53
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatie standart
12.01.23 14:53
Data:
11 ian 2023, 16:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini Deviz 2-1-3 poz. 8-11
Întrebare:
Buna ziua. In afara de calitate superioara la covorul din PVC, ce caracteristici mai puteti oferi?
Răspuns (12 ian 2023, 15:10):
Strict conform caietului de sarcini.
Data:
12 ian 2023, 09:48
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați. p. 12 din Anunțul de participare.
Întrebare:
Bună ziua, rugăm respectuos să specificați termenii de execuție a lucrărilor solicitați, în zile.
Răspuns (12 ian 2023, 14:58):
190 zile
Data:
12 ian 2023, 10:07
Subiectul întrebării:
p. 19. Anunț de participare. Lichiditatea generală 2022
Întrebare:
Bună ziua, rugăm să substituiți anul 2022 cu anul 2021, menționăm că lichiditatea generală se calculează conorm formulei din Documentația standard ”Active circulante/datorii curente”, date preluate din bilanțul contabil anual. Menționăm că termenul de înregistrare a Bilanțul contabil anual pentru anul 2022 la Biroul Național de Statistică conform Legislației este pînă la 31.05.2023.
Răspuns (12 ian 2023, 14:59):
Modificarile au fost efectuate in anuntul de participare si documentatia standart.
Data:
12 ian 2023, 10:38
Subiectul întrebării:
Motiv repetare
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rog care este motivul de repetare a achizitiei daca este desemnat castigator un agent economic anul trecut?
Răspuns (12 ian 2023, 15:07):
In baza deciziei ANSC nr.03D -894 -22 din 29.12.2022.
Data:
12 ian 2023, 12:08
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (12 ian 2023, 15:14):
imate operator economic stabilirea cuantumului și a modului de constituire a granției pentru ofertă este dreptul autorității contractante, atribuție prevăzută de HOTĂRÂRE Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări la pct. 125 și 126: 125. Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte: 1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției pentru ofertă; 2) cuantumul garanției pentru ofertă, care nu va depăși 2% din valoarea estimată a ofertei, fără taxa pe valoarea adăugată; 3) perioada de valabilitate a garanției pentru ofertă, care va fi cel puțin egală cu perioada de valabilitate a ofertei. 126. Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii. În acest context, solicităm respectarea cerinței stabilite.
Data:
12 ian 2023, 15:46
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini Deviz 2-1-3 poz. 8-11
Întrebare:
Buna ziua inva o data, Solicitam respectuos paramentrii concreti ai covorului PVC.
Răspuns (13 ian 2023, 11:40):
Parametri concreti ai covorului grosime 2,5 mm,plasa de uzura 31.
Data:
12 ian 2023, 16:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. deviz 12-1-1 Utilaj tehnologic
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm să consretizați dimensiunele poz.14, lungimea , lățimea, înălțimea și diametrul roților mobile. Poz. nr.22 din ce material de confecționat și cantitatea de polițe.Mulțumim.
Răspuns (13 ian 2023, 11:43):
Conform pozitiei 14 solicitam modelul de roti 37 cu demensiunile 125x30x10 LA -80,pozitia 22 din material INOX cu 4 polite.
Data:
13 ian 2023, 08:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Deviz 12-1-1 Utilaj tehnologic.
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm să ne explicați de cînd se pune în sarcina constructorilor achiziționarea utilagului tehnologic specific pentru cantine, utilaj sportiv, mobilă, computere și mai deosebit este poz. 66 Fortopiano și altele, cu toate acestea se ocupă Autoritatea Contractantă adică Beneficiarul separat prin contractarea la direct cu companiile ce acordă serviciile date. În contextul dat solicităm excluderea devizului 12-1-1 din caietul de sarcini la licitația dată, și paralel să anunțați licitație pentru achiziționarea utilajului tehnologic. Mulțumim
Răspuns (13 ian 2023, 11:49):
Articolul 16. Participarea operatorului economic la procedurile de achiziţie publică (3) Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanţi asociaţi. Asociaţia este obligată să obţină o anumită formă juridică de organizare dacă această transformare este necesară bunei executări a contractului și doar după atribuirea acestuia. Autoritatea contractantă clarifică în documentația de atribuire în ce mod asociația trebuie să îndeplinească cerințele legate de situația economică și financiară menționate la art. 21 sau de capacitățile tehnice și profesionale menționate la art. 22, dacă acest fapt este justificat și se respectă principiul proporționalității. Orice condiție pentru executarea unui contract de către asociație, diferită de cele impuse participanților individuali, este, de asemenea, justificată și respectă principiul proporționalității. (5) Pentru contractele de achiziții publice de servicii și de lucrări, precum și pentru contractele de achiziții publice de bunuri care implică și servicii sau lucrări de amplasare și de instalare, operatorii economici indică, în cadrul ofertelor sau cererilor de participare, numele și calificările profesionale pertinente ale persoanelor responsabile de executarea contractului în cauză.
Data:
13 ian 2023, 09:56
Subiectul întrebării:
Anulată
Întrebare:
Care ste diferența dintre procedura curentă și ce anulată?
Răspuns (13 ian 2023, 11:51):
Devizul de cheltuieli nu se regasesc in contracte diferite
Data:
13 ian 2023, 14:36
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. deviz 12-1-1
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm încă o dată să concretizați dimensiunele" Подставка под емкостъ" din poz. 14 adică lungimea, lățimea și înălțimea. Mulțumim.
Răspuns (16 ian 2023, 16:47):
lungimea 420 mm,latime 420 mm,inatimea 130 mm.diametru 420 mm.
Data:
16 ian 2023, 09:03
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Utilaj tehnologic.
Întrebare:
Buna ziua. Totuș suntem de acord cu colegii ce au ridicat întrebarea privitor la utilsjul tehnologic, sportiv. muzical, mobilă. Acest lucru trebuie sa-l execute și sa-l contracteze separat specialiștii Beneficiarului, care stiu la concret ce este necesar cantinei, sălii de sport. specialistii în muzică, sunete, proectoare mobilă, și altele. Ce ați lămurit dumn.-tră privitor la asocoație asta este o aberație și se vede că nu doriți să vă implicați în realizarea proiectului, mai bine să puneți tot pe umerii constructorilor. Așa că solicităm încă odată să excludeți devizul 12-1-1 din concurs fiind-că asta intră în sarcinile Beneficiarului. Mulțumim
Răspuns (16 ian 2023, 16:48):
Articolul 16. Participarea operatorului economic la procedurile de achiziţie publică (3) Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanţi asociaţi. Asociaţia este obligată să obţină o anumită formă juridică de organizare dacă această transformare este necesară bunei executări a contractului și doar după atribuirea acestuia. Autoritatea contractantă clarifică în documentația de atribuire în ce mod asociația trebuie să îndeplinească cerințele legate de situația economică și financiară menționate la art. 21 sau de capacitățile tehnice și profesionale menționate la art. 22, dacă acest fapt este justificat și se respectă principiul proporționalității. Orice condiție pentru executarea unui contract de către asociație, diferită de cele impuse participanților individuali, este, de asemenea, justificată și respectă principiul proporționalității. (5) Pentru contractele de achiziții publice de servicii și de lucrări, precum și pentru contractele de achiziții publice de bunuri care implică și servicii sau lucrări de amplasare și de instalare, operatorii economici indică, în cadrul ofertelor sau cererilor de participare, numele și calificările profesionale pertinente ale persoanelor responsabile de executarea contractului în cauză.
Data:
16 ian 2023, 09:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Deviz 12-1-1 Utilaj tehnologic.
Întrebare:
Buna ziua. În poz.78 Cheltuieli de instalare . Ați indicat calculul în lei și apoi dați pentru instalare 4 h/om. Rugăm să concretizați și să verificați cantitatea de h/ore. Mulțumim
Răspuns (16 ian 2023, 16:49):
Conform caietului de sarcini.
Data:
16 ian 2023, 14:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Utilaj tehnologic.
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm să specificați modelul de fortopian- acustic sau digital ( electric), și culoarea albă este obligatorie sau se poate si alte culori. Mulțumim.
Răspuns (16 ian 2023, 16:51):
Pian digital acustic.Se permit si alte culori.
Data:
16 ian 2023, 14:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Răspundeți la întrebări că timpul se epuizează.
Răspuns (16 ian 2023, 16:52):
Va multumim
Data:
16 ian 2023, 16:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Utilaj tehnologic.
Întrebare:
Poz.71 Proiector EIKI LC-XB43 LCD este scos din producere. Rugăm să specificați alt tip.
Răspuns (16 ian 2023, 16:57):
Similar modelului, cu aceleas caracteristici ca si proiector EIKI LC-XB43 LCD.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.