1
Perioada de actualizare
de la 05.01.2023 14:52
până la 14.01.2023 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2023 12:30
până la 20.01.2023 08:30
3
Licitaţie
23.01.2023 09:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 63 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 ian 2023, 14:52 - 14 ian 2023, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2023, 12:30 - 20 ian 2023, 8:30
Începutul licitației: 23 ian 2023, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Aparat radiologic fix BRIVO DR-F, GE Healthcare Inc. Switzerland Workstation -2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Evghenia Danu
Telefonul de contact
069690884
Datele achizitiei
Data publicării
5 ian 2023, 14:42
Data ultimilor modificări
5 ian 2023, 14:52
Valoarea estimată (fără TVA)
63 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
630 MDL
Achizitii.md ID
21071124
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Durata contractului
1 febr 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Aparat radiologic fix BRIVO DR-F, GE Healthcare Inc. Switzerland Workstation -2 CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt (des.ap.).semnat.pdf anunt (des.ap.).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
5.01.23 14:52
duae (des.disp.).semnat.pdf duae (des.disp.).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
5.01.23 14:52
doc.st. (des.disp.).semnat.pdf doc.st. (des.disp.).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
5.01.23 14:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Intermed Service

Preţul ofertei: 68 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări