Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21071026
1
Perioada de actualizare
de la
04.01.2023 13:10
până la 15.01.2023 12:00
până la 15.01.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
15.01.2023 12:00
până la 01.02.2023 16:30
până la 01.02.2023 16:30
3
Licitaţie
de la
02.02.2023 14:00
până la 02.02.2023 14:23
până la 02.02.2023 14:23
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 944 776,13 MDL
Perioada clarificărilor:
4 ian 2023, 13:10 - 15 ian 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 ian 2023, 12:00 - 1 febr 2023, 16:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
lucrărilor de construcție a Clubului pentru 200 de locuri in s.Covurlui, r-ul Leova
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6317, MOLDOVA, Leova, s.Covurlui, s. Covurlui
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 ian 2023, 13:10
Data ultimilor modificări
10 ian 2023, 15:40
Achizitii.md ID
21071026
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - lucrărilor de construcție a Clubului pentru 200 de locuri in s.Covurlui, r-ul Leova
Buget: 4944776.13 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
ID: eb71a668-ce8d-4ba5-8f81-6d5369731a20
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
ID: eb71a668-ce8d-4ba5-8f81-6d5369731a20
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
ID: eb71a668-ce8d-4ba5-8f81-6d5369731a20
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Anunt de participare
10.01.23 15:40
Data:
4 ian 2023, 18:52
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
de ce este publicat inca odata?
cu procedura asta https://achizitii.md/ru/public/tender/21066345/lot/11608225/ ce?
Răspuns (5 ian 2023, 10:59):
La decizia grupului de lucru prima procedură a fost anulată și publicat al doilea anunt cu caietul de sarcini modificat, statutul de evaluare a rămas deoarece programa nu permite să anulez primul anunt.
Data:
10 ian 2023, 08:06
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (10 ian 2023, 09:07):
Primăria Covurlui
s. Covurlui raionul Leova
c/f: 1007601004180
IBAN: MD82TRPCDC518410A01269AA
Banca: TREZMDX
Data:
10 ian 2023, 09:30
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua.Va rugam sa stipulati termenul de executare pentru lucrarile date.
Răspuns (10 ian 2023, 15:42):
Bună ziua, termenul de executare a contractului este de 31.12.2023
Data:
10 ian 2023, 09:49
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!
Răspuns (10 ian 2023, 15:38):
Anuntul va fi redactat ulterior pentru a exclude cerificatul ISO45001
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK