1
Perioada de actualizare
de la 04.01.2023 10:37
până la 09.01.2023 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2023 10:30
până la 17.01.2023 10:00
3
Licitaţie
18.01.2023 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 634 379 MDL
Perioada clarificărilor: 4 ian 2023, 10:37 - 9 ian 2023, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2023, 10:30 - 17 ian 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire și extindere a garanției sistemului de stocare a datelor la nivel central HP 3PAR pentru anul 2023

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Botnari
Telefonul de contact
022 504831
Datele achizitiei
Data publicării
4 ian 2023, 10:37
Data ultimilor modificări
6 ian 2023, 15:37
Achizitii.md ID
21071013
CPV
50310000-1 - Repararea şi întreţinerea maşinilor de birou
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
4.01.23 10:37
anexa la anuntul de participare.docx
Documentele la ofertă
anexa la anuntul de participare.docx
4.01.23 10:37
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
4.01.23 10:37
avizarea stisc.pdf avizarea stisc.pdf
Documentele la ofertă
avizarea stisc.pdf
4.01.23 10:37
anunt de participare.signed (14).pdf anunt de participare.signed (14).pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed (14).pdf
4.01.23 10:37
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
4.01.23 10:37
anexa la anuntul de participare.signed (5).pdf anexa la anuntul de participare.signed (5).pdf
Documentele la ofertă
anexa la anuntul de participare.signed (5).pdf
4.01.23 10:37
age-3011-1223-26122022-asp (1).semnat.pdf age-3011-1223-26122022-asp (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
age-3011-1223-26122022-asp (1).semnat.pdf
4.01.23 10:37
anexe la documentatia standard.signed (15).pdf anexe la documentatia standard.signed (15).pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed (15).pdf
4.01.23 10:37
declaratie.signed (14).pdf declaratie.signed (14).pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed (14).pdf
4.01.23 10:37
duae.signed (15).pdf duae.signed (15).pdf
Documentele la ofertă
duae.signed (15).pdf
4.01.23 10:37
Data:
4 ian 2023, 13:55
Subiectul întrebării:
Type of support
Întrebare:
Do we correctly understand the tender requirements, which assume official HPE support for these two devices? Thanks
Răspuns (5 ian 2023, 08:49):
Detailed mandatory requirements for the provision of maintenance and warranty extension central data storage system HP 3PAR are specified in published document (to current public procurement procedure) on MTender platform - "anexa la anuntul de articipare.signed (5).pdf" and are expected to be under the Vendor regulations "HPE Pointnext Tech Care Basic".
Data:
4 ian 2023, 14:00
Subiectul întrebării:
Type of support
Întrebare:
Please also indicate when the official support period for these two devices under the last service contract was completed. This is necessary for the correct calculation of the service support. Thanks
Răspuns (5 ian 2023, 08:50):
The official support period under the last service contract was completed on 31 October 2022.
Data:
4 ian 2023, 14:25
Subiectul întrebării:
Timeframe for service support
Întrebare:
Please indicate the exact dates of the contract extension - from when to when (e.g. from 1 February 2023 to 31 January 2024). Thanks
Răspuns (5 ian 2023, 09:31):
In accordance with provisions of document "anunt de participare.signed (14)" as follows: "13. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: serviciile vor fi prestate din data semnării Contractului pînă la data de 31.10.2023 inclusiv, conform cerințelor indicate în Anexa la Anunțul de participare. 14. Termenul de valabilitate a contractului: 31.10.2023"
Data:
5 ian 2023, 09:21
Subiectul întrebării:
HPE Pointnext Tech Care
Întrebare:
In document "Anexa la anuntul de participare" art.1 "Condiții de prestare a serviciilor" type of support is specified as "HPE Pointnext Tech Care Basic" Since 01/11/2022 HPE discontinued providing Poinnext Tech Care support for 3PAR 7xxx systems. HPE Mature Support still is available for HPE StoreServ 7000 Storages. The service includes remote and on-site diagnostics, replacement of failed hardware components and resolution of software-related incidents. https://www.hpe.com/psnow/doc/a50006379enw https://www.hpe.com/psnow/doc/4aa2-5741enw Would you please confirm whether HPE Mature support will be accepted instead of HPE Pointnext Tech Care services?
Răspuns (5 ian 2023, 10:34):
Agency do confirms - HPE Mature support will be accepted.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.